dijous, 23 d’abril del 2020

Sant Jordi !!!




Aquest any celebrem un Sant Jordi ben diferent al dels altres anys però no per això deixarem de banda les tradicions com :regalar roses (encara que siguin de paper, dibuixades...), llibres (que poden ser un recull de les nostres vivències confinades...). 

I que faríem sense llegenda?

Els amics d' Un racó de conte n'han creat un amb ombres xineses i han reescrit una mica la llegenda de Sant Jordi perquè sigui més original.




I, com no podia ser menys, la música tampoc pot faltar a la nostra festa.




Però, no us penseu que aquí s'acaba tot! Tenim més d'una sorpresa preparada per tots vosaltres. Som-hi amb les primeres:




I ara.... Amb música!!


🦊🦊🦊Heu fet una feina fantàstica, sou genials! Us mereixeu això 👇  i més!




Però encara us falta una altra sorpresa més! A veure si us agrada!


38 comentaris:

  1. BONA DIADA DE SANT JORDI! M'HA AGRADAT MOLT LA HISTÒRIA DELS MESTRES. ELS HE RECONEGUT CASI A TOTS.
    MARC SILVA.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona diada, Marc!
      Doncs a mi alguns m'ha costat reconèixer-los!
      Molts petons.
      Josefina

      Elimina
  2. M'ha agradat molt la llegenda de Sant Jordi. us trobo molt a faltar.
    Petons
    Lidia Igbinosa.

    ResponElimina
  3. Bon dia Josefina i Puri, m'han agradat molt aquests videos i el conte.Les fotos son molt xules!!Bon sant Jordi a tots

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon Sant Jordi, Carla!
      Genial que tot t'hagi agradat.
      Josefina

      Elimina
  4. Que bonic moltes grasies a tots I totes petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona diada de Sant Jordi, Maria!
      Gràcies a vosaltres.
      Un petonàs.
      Josefina

      Elimina
  5. Hola Puri i Josefina,
    Us Desitjo Un..... FELIÇ SANT JORDI!!!!!!!!!!!
    M'ha agradat molt tot el que heu fet per Sant Jordi 😍😍.
    Es tot molt xulo, sobretot m'han agradat molt els poemes visuals.
    Molts petons i abraçades, us trobo molt a faltar.
    Us estimo molt.
    Brt Ambros.

    ResponElimina
  6. M'ha agradat molt la vostre historia. Puri la historia de la princesa i la dragona m'ha agradat molt.Feliç Sant Jordi a tothom. Carla R.

    ResponElimina
  7. Respostes
    1. Que t'has quedat amb gana i no has esmorzat prou?
      Bon Sant Jordi.
      Josefina

      Elimina
  8. Hola Josefina i Puri m'ha agradat molt la llagenda que pertisipeu tots els profes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Mar! Bona diada de Sant Jordi!
      Si, oi? Tot i estar separats es poden fer coses conjuntes i xules.
      Un petó
      Josefina

      Elimina
  9. M´agradat molt veure les poesies visuals petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Són molt xules, oi?
      Bon Sant Jordi, Èlia!
      Petonets.
      Josefina

      Elimina
  10. Hola¡!!!!! M'ha agradat molt perquè és la vostra veu!!😍 Bon Sant Jordi 😺😍!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siii!!! Ens has reconegut a tots?
      Bon Sant Jordi, Laia!
      Petons
      Josefina

      Elimina
  11. m'agradat molt els videos.

    ResponElimina
  12. Bon dia i feliç Sant Jordi confinat,
    El que més m'agradat és la cançó i el conte de Sant Jordi explicat per els professors.
    He reconegut a tots.
    Adéu



    ResponElimina
    Respostes
    1. Quina sort, fantasmet! A mi em va costar reconèixer-los a tots i totes.
      Feliç Sant Jordi

      Elimina
  13. Hola Puri i Josefina
    es un conte molt original al que es ta pasant ma agradat molt.Us e reconegut les veus

    Gisela

    ResponElimina
  14. M'ha agradat les fotos els videos i la llegenda de sant Jordi.
    Uriel

    ResponElimina
  15. Hola Josefina feliç Sant Jordi !!! Gracias per els videos ens han motibat molt adeu.

    ResponElimina
  16. M'ha agradat molt. Felicitats heu fet una feina molt divertida.

    Anna Montes.

    ResponElimina
  17. Hola Josefina la llegenda m'ha agradat, moltes gracies pe'l video adeu.

    ResponElimina
  18. Hola Puri m'ha agradat molt els videos. Atena Amate Salvador.

    ResponElimina
  19. hola josefina,
    ma agradat molt sentir la historia diferent i sobre tot escultarvos. quasi us he reconegut a tots crec!

    bona diada de sant jordi

    adeu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Feliç Sant Jordi, Martí!
      Buf!!! Doncs a mi em va costar un xic 🤣🤣
      Petons
      Josefina

      Elimina
  20. JAJAJAAAAA MHA AGRADAT MOLT!!!!!!!!! GRACIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LEIRE.

    ResponElimina
  21. MOLTES GRÀCIES A VOSALTRES!!! ENS ENCANTA LLEGIR ELS VOSTRES COMENTARIS DIENT QUE US HO PASSEU BÉ FENT LES ACTIVITATS. i ENS ENCANTA QUE US AGRADIN.
    UN SAC PLE DE PETONS!!!

    ResponElimina
  22. Espero que hagueu tingut una bona diada!!! M'agradat els dibuixos!!! Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant! Confinada però amb alegria!
      Tu també, oi?
      Petons tambér per a tu.
      Josefina

      Elimina
  23. Es molt xulo i la cançó m'ha animat molt

    ResponElimina
  24. Hola Puri, soc la Sara, m'ha agradat molt la història és molt original. Us he reconegut a tots! Sara

    ResponElimina