dijous, 16 d’abril del 2020

Avui ens veiem!!!

Hola guineus!

Esteu preparats i preparades per veure'ns? Quins nervis!

A nosaltres dues ens fa molta il·lusió poder estar amb vosaltres, encara que sigui telemàticament, però també estem nervioses i expectants!

Repassem el que hem de fer:

Per poder entrar en la videoconferència haureu de clicar sobre la imatge d'una de nosaltres, si sou de 3rA sobre la imatge que posa Puri i si sou de 3rB sobre la imatge que posa Josefina.

                 
      Puri
Josefina
                                
Un cop fet això us sortirà una pantalla i al costat un requadre que hi posa "uneix-te ara", el cliqueu i us podrem donar pas.
Fàcil, oi?


Recordeu que aquesta setmana podeu entrar, dins l'horari (avui, d'onze a una i demà divendres, de tres a cinc de la tarda).





12 comentaris:

  1. Hola Puri,
    m'ha fet molta il·lusio veureus a tots.
    Us troba-va molt a faltar, que güaï ha sigut poder parlar. Demà jo tornaré a fer la videoconferencia de tota la classe.
    Us estimo molt i tinc ganes de que s'acavi el confinament per tornar a l'escola.
    Molts petonassos per tots vosaltres.
    Bet Ambros.

    ResponElimina
  2. A mi també m'ha fet molt il·lusió veure-us! Casi, casi érem tothom de la classe! Quina experiència tan xula, oi? Ens veiem demà, guapetona!
    Puri

    ResponElimina
  3. Jo ja he fet las actrivitats del inovamat i son molt divertits i molt interesants
    la veritat i axins puc practicar les sumes amb el cap, i magrada veure videos
    per poder dexifrar enigmes i magrada que siguin bastants!!!

    ResponElimina
  4. No puc fer cap dels exercicis de mates. Em surt "complement no disponible". Els podrias enviar al mail lpalominoc@yahoo.com? Gracies

    ResponElimina
  5. No els pots veure?
    Ningú ha tingut problemes!
    Ho tornes a intentar i a veure si ja pots veure els vídeos, si no és així mirarem de resoldre-ho.
    Josefina

    ResponElimina
  6. Hola,
    M'ha agradat molt veure els companys despres de tans dies. Ha sigut emocionat.
    Fins demà de nou,

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també m'ha agradat molt veure-us! En tenia tantes ganes!Gairebé hi era tota la classe! Estem vivint una gran aventura telemàtica! Ens tornem a veure aquest divendres.
      Un petó, guapíssim!
      Josefina

      Elimina
  7. Josefina m'ha agradat veure-us a tots

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ha estat genial, oi? Portàvem tants dies! Segur que avui també gaudirem molt!
      Fins la tarda.
      Josefina

      Elimina
  8. Hair em va agradar moltíssim veure'ns i avui també ens veurem tinc moltes ganes de veure'ns un altre cop petons. Fins a les tres.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també en tinc moltes ganes!
      Ens veiem d'aquí poc.
      Josefina

      Elimina