dimecres, 22 d’abril del 2020

AcTRIvitat matemàtica!


Hola🦊🦊🦊  matemàtiques!!




Aquesta setmana seguim amb les actrivitats, amb la ciència en família i com a novetat, els d'innovamat ens conviden a participar en un concurs matemàtic. Aquest concurs és totalment voluntari, podeu participar-hi si voleu clicant a: Vull apuntar-me al concurs matemàtic!

📲Bmath app pel mòbil. Vull obtenir l'app!



Recordeu 🦊🦊 una activitat que vam fer a classe, que era per parelles, on un mirava la pantalla i anava dictant un dibuix geomètric a l'altre que estava d'esquena i que havia de dibuixar-lo en un full?

Doncs l'activitat que ens proposen s'hi assembla, ja ho veureu! 

De moment repassem un xic el nom de les figures.


COMENCEM?

Teniu ja a mà paperllapisgoma i colors per anar fent la feina. No? 

Doncs a què espereu, ràpids!



Ja coneixeu la dinàmica.  

Comenceu pel primer vídeo i no  mireu el següent  fins que l'hàgiu acabat de fer. 

Pareu el vídeo on us diuen o torneu-lo a veure tantes vegades com us faci falta. 


Feu en el full el que us demanen i/o us dicten.

👀 Un cop feta tota la feina escriviu un comentari al bloc comentant com us ha anat.




AcTRIvitat per aquesta setmana. 





1. Plantegem i comencem a pensar


No miris el següent vídeo fins que no hagis acabat aquest!

2. Comprovem i seguim pensant!




No miris el següent vídeo fins que no hagis acabat aquest!

3. Reflexionem i anem més enllà.





Com ha anat? Us ha quedat com el del vídeo? Aneu practicant. I ...

Guardeu tots els fulls que, en la videoconferència de la setmana  vinent, n'ensenyarem els resultats i comentarem com ha anat, amb qui heu practicat...


SOM-HI!

66 comentaris:

  1. M'ha anat mes o menys be, pero una mica de envolic si que he tingut. Maria Barco.

    ResponElimina
  2. Hola!!! M'ha costat una mica entendre les instruccions però al final m'ha quedat bé i m'ha agradat molt!!!😍😍😘😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. T'ha quedat igual? Renoi, quina sort!
      A mi també em va costar i, crec que hauré de practicar un xic més, tu no?
      Josefina

      Elimina
  3. Hola Puri, no m'ha agradat gaire.
    SALUTACIONS

    ResponElimina
  4. Hola Josefina, sóc la Paula Viñas i m’ha agradat i també m’ ha anat molt bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. T'ha anat bé? Renoi, quina sort!
      A mi també em va agradar però em va costar moltíssim! Crec que hauré de practicar un xic més, tu no?
      Josefina

      Elimina
  5. Ha sigut complictat pero he ftt u dibuixos semblants a l' oiginal

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, oi? A mí també m'ha costat. Segur que t'han sortit semblants? No se, no se. Ho veurem aviat.
      Josefina

      Elimina
  6. Hola Josefina,
    Soc el Jan M.
    M'ha costat al principi entedre les indicacions, però a força d' anar parant i repetint el video al final m'ha sortit bé.

    fins demà 😃😘😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial, Jan!
      Així és com hem de treballar, segur que el resultat està súper bé.
      Fins aviat.
      Josefina

      Elimina
  7. Hola Puri soc l'Ariadna, l'activitat d'avui m'ha agradat molt, pero ha estat bastant difícil.
    A la meva mare li ha agradat molt, ho em fet juntes.

    ResponElimina
  8. Hola, el dictat geometric a sigut molt divertit i el segon video a anat fatal i el tercer genial.
    Adeu.

    Hugo R.


    Hugo R.

    ResponElimina
  9. Aquesta activitat matemática ha sigut divertida pero una mica difícil. He practícat amb la meva mare I el primer com Ens ha sort it com un xurro!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Benvingut al Blog, Adam!!! A base de pràctica t'acabaran sortint cada vegada millor. Ja ho veuràs!
      Puri

      Elimina
  10. Hola Puri, m'ha agradat molt aquesta actrivitat pero...,me fet un lio amb les coses pero al final m'ha sortit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això és que has de practicar més, Luna, però si t'ho has passat bé, pots fer-ho un altre dia, no?
      Puri

      Elimina
  11. Ho he fet amb la meva germana pero no ha sortit com ho pensava!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No?
      Això vol dir que has de seguir practicant. Jo també ho he hagut de fer més d'una vegada, tranquil.
      Torna-ho a fer i veuràs que cada vegada s'assembla més a l'original.
      Josefina

      Elimina
  12. Respostes
    1. I, t'ha sortit a la primera? T'ha costat? A mi si.
      Josefina

      Elimina
  13. Hola Puri
    A mi ma costat pero am esfors i ajuda o e conseguit.

    Gisela.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé, Gisela. És que tot s'ha de practicar. Segur que un altre dia et sortirà millor!
      Puri

      Elimina
  14. A mi tambe m'ha costat una mica pero al final ho he acabat .

    ResponElimina
    Respostes
    1. A base de pràctica t'acabaran sortint cada vegada millor, Pau. Ja ho veuràs!
      Puri

      Elimina
  15. hola sóc el Marc no m'ha sortit gaire bé pero ho he intentat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tranquil, Marc, jo ho he hagut de fer més d'una vegada.
      Torna-ho a fer i veuràs com et va millor.
      Josefina

      Elimina
  16. Hola Puri, Soc l'Anna. M' ha costat molt, pero al final s' ha semblat bastant.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé,Anna. Amb la pràctica cada vegada ho faràs millor.
      Puri

      Elimina
  17. Es molt dificil aquest dictat i haig de practicar mes.
    Uriel

    ResponElimina
  18. Hola Puri,
    HA estat molt divertit fer els dibuixos geomètric, no s'assemblen en res!!!!jajaja. Atena Amate.

    ResponElimina
  19. Hola Puri,
    Ha sigut molt difícil l’activitat,pero s’ha sembla bastant.

    ResponElimina
  20. Hola Josefina
    M’ha costat bastan fer-lo,

    ResponElimina
    Respostes
    1. Però al final t'ha sortit?
      Segur que si vas practicant serà com bufar i fer ampolles.
      Petonets.
      Josefina

      Elimina
  21. Hola Puri.
    El primer dibuix li he explicar jo a la meva mare, i ha sortit bastan be, i el segon ho he fet jo, i nomes he fallar en la forma del quadrat, i el triangle de dins de la circunferėncia, que era mes petit, però es que el noi ho explicava regulin.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaaa!! Doncs pel que dius us ha sortit força bé, no? Els ulls i les paraules són molt importants. Petonets,
      Puri

      Elimina
  22. Hola Josefina aquesta activitat ha sigut divertida però una mica dificil.
    El meu dibuix s'ha sembla una mica.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs quina sort! El primer que vaig fer semblava un xurro paptatero però també m'ho vaig passar molt bé.
      Petonets.
      Josefina

      Elimina
  23. Hola Josefina,
    Ja he fet els dictats,pero sense voler m'he saltat el video numero 2.
    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tranquil, Pau!
      Hi ha més dies que llonganisses, pots fer-ho qualsevol altre dia.
      Petonets.
      Josefina

      Elimina
  24. HOLA! EL PRIMER M-HA SORTIR BASTANT BE, PERO LALTRE MALAMENT.
    HE DE PRACTICAR MES.
    ADEU

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu ho has dit, Jan. Aquesta és l'actitud! Un petó!
      Puri

      Elimina
  25. hola josefina,
    ha sigut divertit, pero crec que ma quedat malament. no sasembla gaire...em costava entendre el vocabulari que deien.

    adeu,

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai, Martí! Això vol dir que hauràs de practicar un xic més però segur que exageres una mica i no està tant malament. Petonets.
      Josefina

      Elimina
  26. Hola,soc l´Arnau. El primer m´ha sortit una mica malament i l´altre ha a sortit millor.

    Adeu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs... Molt bé! Amb la pràctica tot surt millor!
      Puri

      Elimina
  27. Hola Josefina i Puri m'ha agradat el joc ha sigut molt divertit. La primera que vam fer em va costar una mica pro despres vam practicar: m'ho dictava el meu pare i m'ho va explicar tranquil·lament i després ja em va sortir bé.
    Moltes gràcies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial, Mar! Sempre que alguna cosa no ens fa el pes, si l'anem practicant, sempre la millorem i al final ens surt bé.
      Josefina

      Elimina
  28. ami no m'agradat ami m'agrada més las sumes

    ResponElimina
    Respostes
    1. Però hi ha d'haver coses per a tots els gustos, oi Àlex?
      Segur que alguna activitat serà de sumes.
      Josefina

      Elimina
  29. Hola Puri m'ha costat una mica,pero es molt divertit

    ResponElimina
  30. Hola Puri,
    No em puc apuntar al concurs matemàtic.
    Avui a la tarda faré l'actrivitat matemàtica amb els meus pares.
    Molts petons i abraçades.
    Bet Ambros.

    ResponElimina
    Respostes
    1. I per què no pots apuntar- te? Si et puc ajudar...
      Puri

      Elimina
    2. Hola Puri,
      no em puc apuntar perque no em deixa.
      Molts petons i abraçades.
      Bet Ambros.

      Elimina
  31. Hola Puri,
    ara ho he fet i m'ha quedat bastant be, tot i que en el segon dibuix hem posat el triangle dins la curcumferència. M'ha agradat molt la actrivitat de mates, ha sigut molt divertit.
    Molts petons i abraçades.
    Bet Ambros.

    ResponElimina
  32. Doncs ja saps, si t'ha agradat... A practicar més!
    puri

    ResponElimina
  33. Hola Josefina,
    ja he fet el dictat geomètric i la veritat es que no es gens fàcil, has d'estar molt atent i alguna cosa no la he encertat.
    Em volia apuntar al concurs matemàtic, però em pasa igual que a la Bet, no em deixa

    Petons
    Xavi

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oi que no? A mi també em va costar bastant!
      Per apuntar-te al concurs copia aquest enllaç, a veure si hi pots entrar. Has de crear una conta i ja podràs començar. Prova-ho!
      https://innovamat.com/contest/ca/
      Petonets
      Josefina

      Elimina