divendres, 3 d’abril del 2020

L'escola a casa:Inform@tica

Què tal nois i noies! Avui torna a ser divendres i ens toca fer alguna cosa d'informàtica de les que hem fet durant el curs.Aquesta tarda posaré un enllaç que es dirà INFORMÀTICA, en el qual trobareu molts recursos per treballar durant aquests dies de Setmana Santa, però també hi veureu alguns jocs fets amb scratch, com el meu laberint, què us enrecordeu? Suposo que sí.Espero que disfruteu amb tots aquests recursos.Les feines d'avui seran dues, continuar amb el Jclic que vam començar l'altre dia i fer el Kodable, la part d'Asteroidia fins al nivell que vulgueu.

KODABLE 

16 comentaris:

  1. Hola Juli,
    m'agrada molt el kodable i el JCLIC. M'ho he passat molt be!!!!! Han sigut molt xulos els dos jocs i m'ho he passat molt be. Espero que ens tornem a veure aviat.
    Molts petons i abraçades.
    Bet Ambros.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Bet, ets encantadora.A la dreta hi ha un enllaç que posa informàtica, si cliques, podràs descobrir un munt de coses divertides.
      Una forta abraçada.

      Elimina
  2. Juli, ja he fet els jocs i m'han agradat molt i li he ensenyat al meu germà. Bon cap de setmana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Carla, a la teva dreta tens un enllaç que posa informàtica,si cliques, trobaràs un munt de coses divertides.

      Elimina
  3. Hola Juli, he fet el JCLIC i m'ha agradat molt.He fet fins a la 6.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Paula, el proper dia ja en faràs més.
      Una abraçada.

      Elimina
  4. Genial Uriel, si vols continuar fent més coses durant aquests dies de Setmana Santa, clica a l'enllaç que hi ha a la dreta, i que posa informàtica,trobaràs activitats divertides

    ResponElimina
  5. M'ha agradat molt fer aquestes activitats!!!😉

    ResponElimina
  6. Hola Juli mha agradat molt, avui he fet fins el 3, dema segure. Petons Leire.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Leire! Així aniràs treballant cada dia una mica.

      Elimina
  7. Juli m'ha agradat molt i he arribat fins al nivell 2. Petons.

    ResponElimina
  8. Hola Juli avui he fet fins al nivell 4de jclic

    ResponElimina