dimecres, 22 d’abril del 2020

PHYSICAL EDUCATION - WEDNESDAY 22nd

Good morning Guineus!

I miss a lot playing with all of you in school. But don't worry because we can have fun at home.

Us proposem diferents challenges. Aneu-los fent mica en mica i els podeu repetir els cops que vulgueu. Teniu 7 dies per anar-los fent.
Si alguns us semblen fàcils, els podeu fer més difícils. Vosaltres us poseu el nivell. Sempre podeu tancar els ulls, fer-ho més lluny, més cops, etc. Però sempre amb COMPTE!



Remember, WRITE a comment answering: What challenges did you like the most?

Hey Guineus, don't forget to DANCE!





Have fun Guineus!






53 comentaris:

  1. Wow 😲 this activitats is perfect m'encanten.Maria Barco 🚢.Te les hem d'enviar no¿

    ResponElimina
    Respostes
    1. Amazing! Sóm molt divertides. No cal que me les envieu. Tot i així, si vols ensenyar-me-les pots fer-ho a acamprubi@escolaelcim.net

      Maria, What challenges did you like the most?

      Elimina
  2. Hola! El vídeo que més m'ha agradat ha sigut el ball del Space Jam!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I knew it! Com que t'encanta el bàsquet. També és el meu preferit.

      What challenges did you like the most?

      Elimina
  3. Hello Adria,
    The exercice that i like most it's BALANCE YOUR SHOE and CRAB CHALLENG.
    I like the 2 songs and i like too the coreography.
    A lots of kissies and hugs.
    Bet Ambros.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Well done Bet! Estar actius a casa fent reptes és super bo i divertit. Torneu-los a fer quan vulgueu.
      Go for it!

      Elimina
  4. Hello Adria i like flip a key and dance class.
    bye bye

    ResponElimina
    Respostes
    1. Great! T'ha costat el flip a key challenge? A mi una mica.

      Bye bye!

      Elimina
  5. Hello Adria m'ha agradat mes el primer video goodbye.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Very good! Has provat de fer els challenges?

      What challenges did you like the most?

      Elimina
  6. Hi Adria, avui he fet els just dances, m'an agradat molt.I els reptes també!
    Petons!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nice! Els challenges n'hi ha més fàcils i més difícils.
      What challenges did you like the most?

      Elimina
  7. He intentat practicar tots els challenges. El que m'ha sortit millor es el de la clau i el que m'ha sortit pitjor el de la sabata que no em surt bé.
    Uriel

    ResponElimina
    Respostes
    1. I understand. It is normal. Balance your shoe challenge is hard. Practica més cops i ja veuràs que et sortirà. Go for it!

      Elimina
  8. hola Adrià sóc la Blanca, com estàs? jo bé a la tarda faré el challenge que m'ajuda la meva mare amb l'anglès. un petó i una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hello Blanca! I'm good, at home. Ja veuràs com gaudiràs molt amb els challenges.
      Remember to answer: What challenges did you like the most?

      Elimina
  9. HOla Adrià,
    dels balls m'ha agradat més el primer. El segon anaven cada un al seu ritme...
    Lidia Igbinosa

    ResponElimina
    Respostes
    1. So funny! El ball és així, cadascú pot fer-ho a la seva manera.

      Sobre els challenges, what challenges did you like the most?

      Elimina
  10. HELLO ADRIÀ!
    M'ha agradat més el primer perquè hi havia nens. A l'altre només surten adults. Prefereixo veure els de la meva edat.
    Els challence els he fet tots. El del globus és difícil!!
    Gràcies!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I understand, Jan! Both are funny.

      Balloon challenge és difícil. Has provat de fer-ho amb un fan (ventall)?

      Elimina
  11. Hello Adria

    Is fantastic, la challenge que mes ma agradat las de fer esport, la dals peluixos.

    kisess
    Gisela.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Great Gisela!

      Remember, teddy bear=os de peluix.

      Bye bye!

      Elimina
  12. Hello Adrià, my prefered challenge has been the balance your shoe (doing the croqueta). Imagine rolling over my shoe with my cat enjoying the activity! The best dance for me is the Dance class kids. Many kisses , és lo que volia posar i la meva mare m'ha ajudat a posar-ho en anglès i lo de els petons mua tradoit una abraçada . adeu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. So funny! Cats go everywhere the house.

      Segueix esforçant-te i gaudint a casa. Bravo!

      Elimina
  13. Hola Adrià,

    El video que m'ha agradat mes ha sigut el primer.
    I em fet uns quans reptes. The challenge that I liked most is about a key and a glass. I enjoyed a lot!
    i el mes dificil m'ha semblat el primer de balance your shoe.em sembla quasi impossible de fer! el noi del video es increible

    adeu,

    ResponElimina
    Respostes
    1. Wow! Flip a key challenge is hard for me.

      Segur que heu gaudit molt i no patiu si no podeu fer algun repte, el de balance your shoe és difícil de fer-ho.

      Bye bye!

      Elimina
  14. Hola Adria, tambe e practicat els challenge el que millor m'ha sortiti es el de la sabata i el pixor es el de la clau.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Wow! El de balance your shoe és molt difícil. Bravo!

      Amb pràctica segur que podràs amb tots.

      Elimina
  15. Adrià he fet un chalens una mica raro però ara tel envio. Ombras xineses no he fet perque no tinc llançols blancs.

    ResponElimina
    Respostes
    1. I like it a lot Martí.
      Teniu molt bones idees. Seguiu així.

      Si voleu fer el shadow play o ombres xineses, poseu una llum enfocant a una paret, tanqueu la llum de l'habitació i poseu-vos entre la llum i la paret. Ja veureu que fareu ombres.

      You can do it!

      Elimina
  16. Hola Adrià soc el Lucas A,m’agradat molt el primer vídeo,es molt divertit

    ResponElimina
  17. Hello! I'm Laia N. The best challenge for me is the first, but is a bit difficult for me!
    Bye

    ResponElimina
    Respostes
    1. Practice as much as you can. Take your time and patience.

      Go for it!

      Elimina
  18. Hello Adria the video I like is the space.
    ANNA MONTES .

    Bye bye!

    ResponElimina
  19. Hello Adria,
    the challenges I like the most are: Backwards Basket ball, he encistellat els dos primers intents, i el de Shot and Flip a Key ho he aconseguit al quart intent, com al video.
    El que també he provat però no m'ha sortit ha sigut el de Balance your Shoe, és molt difícil.

    Adéu 😀

    ResponElimina
    Respostes
    1. Good job Jan! L'important és provar-los de fer tots. És normal que potser algun no et surti. Balance your shoe és una mica difícil. Amb pràctica potser serà més fàcil.

      Bye bye!

      Elimina
  20. Hello Adria I'm Carla.I like the challenges

    Bye bye !!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hello Adria, I´am Arnau. This challenges are very, very, funny.

      Bye bye.

      Elimina
  21. Hello Adrià! Estem intentant fer els challenges, ja et diré què tal m'ha anat! Els balls ja vam ballar-los amb el meu germà i el meu pare el mateix dimecres però no vaig pensar a posar-te comentari! Per això l'escric ara! Moltes gràcies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Don't worry Mar! Have fun. És l'únic que volem amb aquestes activitats. Que gaudiu molt! Ja ens explicareu si us han agradat els challenges.

      Go for it!

      Elimina
  22. Bona tarda Adria ja he fet els challenges i el que mes m'ha agradat ha sigut el del crab challenge.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Great Carla! Segur que heu passat una estona genial. Com eren els teddy bears que has transportat?

      Elimina
  23. Hello Adrià,

    I like the challenges.

    De moment n'he practicat dos. El de la sabatilla, que gairebé ja em surt, i el caminar com un cranc amb els ninos a la panxa.

    Sara, bye!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Well done Sara! Amb pràctica segur que aconseguiràs que et surtin. No pateixis i fes-los mica en mica que tenim tot el temps del món.

      Bye bye!

      Elimina
  24. Hello Adria,
    M' han agradat molt els dos videos i els challenges, i els challenges els vam fer casi tots i els quatre.


    Bye, Bye.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Good job Hugo! Fer esport en família sempre és millor. Congratulations to all of you!

      Elimina
  25. Adrià he fet quatre el que mes m'agradat es el que agafava el mitjó i el posava a la caixa

    ResponElimina
  26. Hello Adrià! M'han encantat els reptes que vas posar! Els he fet amb el pare pero despres els fare amb la mare ok?
    El que mes m'ha agradat ha sigut el de la tovallola per qué ha costat una mica bastant però a sigut molt divertit la meva mare no els a vist.
    Els que has posat avui encara no els he fet peró els fare el cap de setmana!!

    Molts petons!!

    ResponElimina