dimecres, 29 d’abril del 2020

Plastiquem?



Som-hi, 🦊🦊🦊!!!


Preparats i preparades per a fer una nova activitat de plàstica?

Aquesta vegada farem servir CDs o DVDs que tingueu vells per casa (però guardeu-ne un que potser el necessitarem més endavant!!!).

Els podeu pintar (si teniu retoladors permanents) i afegir-hi complements: papers, enganxines, cintes de regal, botons... el que aneu trobant per casa. 

Aquí us deixem unes quantes idees que hem trobat però, ja sabeu que heu de fer el que a vosaltres us agradi, el que us surti del vostre interior. 


Imaginació i creativitat al poder!!!



👀   Un cop hàgiu acabat li feu una foto, que es vegi bé la vostra creació, i l'envieu als nostres correus, d'acord? 

Ep!!! No us descuideu de fer un comentari explicant el que heu fet!!!


ENDAVANT ARTISTES!!!
  

48 comentaris:

  1. Hola Josefina,sòc la PaulaViñas i les manualitats m’han agradat molt. Quines ganes de començar!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, oi? Crec que tots i totes en tenim moltes ganes.
      Josefina

      Elimina
  2. Puri, jo fare el peix i el mussol.Maria Barco.

    ResponElimina
  3. Hola sòc el Marc. He fet una guineu molt xula que t’he emviat el teu correu.

    ResponElimina
  4. Jo he agafat un CD vell que tenia el meu pare i he fet com un tipus de monstre per penjar els llapis i els boligrafs i on es penja posa el meu nom.
    Josefina t'ho he enviat per correu

    ResponElimina
  5. Quina bona idea Puri i Josefina.

    ResponElimina
  6. Jose Fina el llivre que m'he estic llegint es divertit i tracta de que lla un profesor que vol pasar el Africa volanten glovus.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quin mal d'ulls, Luís Ángel!!!!
      Un munt de faltes i què té a veure el comentari amb l'activitat de plàstica d'avui?
      Atenció al poder!!!
      Josefina

      Elimina
  7. Josefina jo fare el del muslo anal que sigui igual?

    ResponElimina
  8. Hola Josefina ja he fet la activitat de plastica i m'ho he passat súper bé
    Adeú !!! Petons💖💖

    ResponElimina
  9. Jo e fet un noi amb mascareta. Ona Pérez.

    ResponElimina
  10. Hola.
    He fet un cistell per guardar llapis.

    Hugo R.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja l'he vist! Amb goma- eva, oi? Senzillet, però està bé i és útil!
      Puri

      Elimina
  11. Hola Puri
    Soc l' Anna. Jo he fet un... Donut! Amb les seves virutes i tot. Tambe he fet una mandala.I fins i tot el meu germa ha decorat un CD com si fos de Joan Miro. despres tu envio, vale?

    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja els he vist tots tres. Us han quedat xulíssims. Fins i tot m'han vingut ganes de menjar-me'l! Quina bona pinta!
      Puri

      Elimina
  12. Hola Puri,
    jo he fet un porquet i ara l'he acabat perque he tingut una mica de feina ara te'l passoper mail Puri.
    M'ho he passat molt be i m'ha agradat molt, ha sigut molt divertit.
    Espero que us agradi el porquet!
    Us estimo molt.
    Us trobo molt a faltar!
    Molts petons i abraçades.
    Bet Ambros.

    ResponElimina
    Respostes
    1. T'ha quedat molt maco, Bet! Ja l'he vist tot rosadet! A tu sempre t'agrada fer-ho tot i t'ho passses sempre bé. Ets una treballadora nata!
      Puri

      Elimina
  13. Hola Puri,
    he fet l'activitat i ho he fet amb teles estampades i m'ha costat molt ferla però al final a quedat molt xula.
    Adeu.
    Atena Amate Salvador.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Veus que bé? Tot esforç té satisfacció al final. I t'ha quedat molt xulo.
      Puri

      Elimina
  14. Hola!! Jo he fet ua manta ratlla. L'activitat es guai.
    Adeeeeeu!!

    ResponElimina
  15. Hola Puri, he fet una PIRULETA amb pintura i un pal de fusta
    PETONS

    ResponElimina
  16. Molt xula, Ivan! Però no te la mengis, eh? Ja, ja!
    Puri

    ResponElimina
  17. Hola Puri he fet un elefant amb una foto meva.
    Lucas A

    ResponElimina
    Respostes
    1. I t'ha quedat molt xulo per decorar la teva habitació, oi? Bona feina, futbolista!
      Puri

      Elimina
  18. He fet un sol i l'he enviat per correu.
    Uriel

    ResponElimina
  19. Hola Puri, he fet un sol , la Terra i les 4 formes de la lluna.

    Jan Boza

    ResponElimina
  20. Hola Josefina i Puri he fet 23 CD's m'ha agradat moltissim la activitat

    També li a agradat molt al meu germa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ets una crack, Mar!
      Ja he vist la foto que has enviat, has tingut una idea genial.
      Petonets.
      Josefina

      Elimina
  21. Hola Josefina la llista es:

    1-crisi econòmica.

    2-jornada laboral.

    3-sou o salari.

    4-digne.

    5-Condicions de seguratat a la feina.

    6-Igualtat.

    la Mare ja mou explicat i en algun cas em voscat la paraula a el diccionari.
    tem den viar alguna cosa per e-mail?

    He entès que el treball és una activitat que cadascu hauria de poder triar fer el que mes li agradi. Serveix per poder tenir diners per comprar menjar... M'ha agradat molt l'activitat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bona feina, Mar, però... has fet el comentari a plàstica🤣😂!!!
      Josefina

      Elimina
  22. Hola Puri, hem fet baldufes amb el Martí i van perfectes👍

    ResponElimina
  23. Hola, sòc l'Arnau i he fet saturn.

    Adeu.

    ResponElimina
  24. Hola Puri, soc l'Ariadna m'agradat molt l'activitat, he fet animalets i m'ho he passat genial

    ResponElimina
  25. Sí? Doncs, me'n alegro molt! Segur que has estat una bona estona perquè has fet molts animalets. El que més m'agrada és la granota!
    Puri

    ResponElimina