dimecres, 22 d’abril del 2020

Plastiquem?



Doncs ja ho veieu, aquesta setmana va de puntillisme!!!

Heu d'anar molt en compte de no prémer gaire els retoladors, podeu foradar el paper! 

Quan tingueu la feina enllestida li feu una foto (Ep!!! aquesta vegada al quadre no a vosaltres!!!) i ens l'envieu per e-mail, així els podrem penjar al blog i tots i totes els podrem veure i... ja ho sabeu: 


👀 Passem llista!!!


Nosaltres ja ho hem enllestit. 


Mireu amb els                                     ben oberts!!!



🦊🦊Recordeu que teniu fins al dimarts vinent per a entregar-lo!

Apa! Endavant!


45 comentaris:

  1. Que xulo , pero despres tens les mans que et fan crrrac. Maria Barco 🚢

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs sí que has anat de pressa, Maria!Espero que t'hagi quedat bé. Recorda't de fer-li una foto i enviar-me-la per correu. Petons!
      Puri

      Elimina
  2. hola josefina,
    he mirat el video. es molt xulo. ja ho anire fent entre avui i dema.
    adeu,

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Martí!
      Intentem fer el millor possible les coses, sempre pensant amb vosaltres. Sou la font de la nostra motivació.
      I... no vulguis anar ràpid, tens tota una setmana per fer-ho!!!
      Molts petons.
      Josefna

      Elimina
  3. HOLA JOSEFINA PUC FERU EN UNA LLIBRETA DE CUADRES

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola guapíssim!
      Home, la gràcia és fer-ho amb un paper de cuina, que no en tens?
      Busca i remena per casa,segur que en trobes!
      Un petonàs
      Josefina

      Elimina
  4. hola Josafina i Puri soc la Blanca i teniu el mateix pensamen que jo, jo vaix comensar a fer puntillisma i cuan acabi us la passem amb unt papar de cuina. un peto i una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mira veus!
      Fins i tot en la distància estem connectades!
      Molts petons, Blanca!
      Josefina

      Elimina
  5. Com que el meu paper tenia ratlletes i
    puntillisme, les ratlletes es podrien
    dir ``retllisme´´!!!hahahahahaha.

    ResponElimina
    Respostes
    1. 🤣🤣🤣 Quina bona pensada Èlia!
      Per la propera activitats ja pensarem com fer més ratlletisme!
      Molts petonets
      Josefina

      Elimina
  6. Com que el meu paper tenia puntillisme i ratlletes es podria dir puntillisme i "ratllisme" hahahahahaha

    ResponElimina
  7. Hola Puri,
    ja estic acabant el puntillisme, i ha sigut molt xulo el video.
    Es super xulo.
    Molts petons i abraçades.
    Bet Ambros.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me'n alegro que t'hagi semblat xulo, Bet! Moltes gràcies, guapetona!
      Puri

      Elimina
  8. Hola Puri,
    ja he fet el puntillisme, ara te'l envio.
    Molts petons i abraçades.
    Bet Ambros.

    ResponElimina
  9. María Boncompte Gómez22 d’abril del 2020, a les 16:01

    Josefina jo no tinc paper de cuina amb dibuixos. I cuán pinto a sobre es reparteix.
    Per la fulla.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai! Quin problema!
      Anirem pensant com resoldre-ho, d'acord?
      Petons
      Josefina

      Elimina
    2. Yo tampoc tinc Puri i Josefina. Estic fent una altra manualitat per ensenyar-la demà.

      Elimina
    3. Molt bé, Martí. Sempre amb iniciativa!!! Això, m'agrada molt de tu. Ja veurem la teva obra d'art! Un petonàs!
      Puri

      Elimina
  10. Hola Puri
    Em posare mans a la obra per fer el puntillisme.
    Gisela

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perfecte, Gisela, i renta't bé les mans quan acabis, que la Maria B. diu que et fan CRRRC!! Petons,
      Puri

      Elimina
  11. Hola Puri, aquesta activitat es divertida i la tinc a mitges, la intentare acabar abans possible.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs, me'n alegro que et diverteixis. No hi ha pressa, Pau! Tens tota la setmana per a acabar-la! Però que et quedi bé, eh?
      Un petó!
      Puri

      Elimina
  12. Hola Puri,
    M'ha agradat molt i aquest mati mhe posat pero em falta acabar.
    Espero que tots estigueu genial.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs, perfecte, Jan! I... no vulguis anar ràpid, tens tota una setmana per fer-ho!!!
      Molts petons,
      Puri

      Elimina
  13. Ma agradat molt josefina ona perez.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És una activitat xula, oi Ona? A vegades no ens adonem que amb coses tan simples en puguem fer obres d'art.
      Molts petonets.
      Josefina

      Elimina
  14. Hola Josefina m'ho estic passant molt bé fent el puntillisme i t'ho enviare quan acabi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs, que bé que et diverteixis. No hi ha pressa val, Carla! Tens tota la setmana per a acabar-la!
      Un petó!
      Josefina

      Elimina

  15. Hola!! Jo ho tinc a mitges peró l'acabaré!!!Molts petons!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No hi ha pressa, Laia! Tens tota la setmana per a acabar-ho! Que et quedi bé, eh?
      Un petó!
      Josefina

      Elimina
  16. Hola Puri m' ha agradat molt fins aviat.

    ResponElimina
  17. Hola Josefina ja et e enviat el meu dibuix
    petons.

    ResponElimina
  18. Hola Josefina, ja he fet el puntillisme
    el video a sigut molt xulu
    petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Què bé que t'hagi agradat, Pau! Intentem fer-ho el millor possible.
      Petons.
      Josefina

      Elimina
  19. Hola Puri m'a agradat molt el puntillisme i de fet tambe ho han fet la meva mare i el meu germa. Carla R.

    ResponElimina
  20. Hola Puri,

    M'ha agradat molt aquesta activitat, però he tardat molt en fer-la. Sara

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me'n alegro, Sara! I recorda que no hi ha pressa, d'acord?
      Puri

      Elimina
  21. Hola! Ja he acabat el meu quadre i m’ha quedat molt xulo! Et passem la foto al email.
    S’assembla molt a un dels de la foto.
    Marc

    ResponElimina
  22. T'ha quedat súper bé, Marc!
    Has fet una feina genial.
    Petonets.
    Josefina

    ResponElimina
  23. Hola Josefina i Puri m'ha agradat molt el puntillisme "ep" que me'n descuidava Josefina ja t'he enviat el e-meil de el puntillisme i amb la foto i tot.

    ResponElimina