dilluns, 27 d’abril del 2020

Aclariments i recomanacions


Anem a pams 🦊🦊🦊!!!


Ja sabem que esteu molt motivats i motivades i teniu moltes ganes de treballar però a vegades sembla que la feina us cremi als dits i, de tan ràpidament que la voleu fer no llegiu amb prou atenció i feu les coses a la babalà.

Així doncs 🦊🦊🦊 us volem fer unes recomanacions, que ja sabeu però... sovint s'obliden, oi?

1- Llegir amb molta atenció el que se'ns diu.

2- Tornar a llegir per assegurar-nos d'haver-ho entès bé.

3- Fer en un full el que se'ns demana i, quan ja hàgiu revisat que està tot correcte i acabada la feina fer-li la foto, escriure a comentaris o, com avui emplenar un formulari.

En l'entrada de català hi deia:

Ara farem escriptura creativa.
Haureu d’inventar un diàleg entre dos personatges que segur coneixereu. Hauran de parlar un mínim de dues vegades cadascú i la conversa entre ells ha de ser entenedora. Recordeu que heu de posar un guionet cada vegada que parlen.
Esforceu-vos i intenteu ser creatius.

👀 Alguns i algunes de vosaltres no heu fet res del que es demanava i heu respost la primera paraula o frase que us ha vingut al cap.
Si sou d'aquestes guineus, tothom sap el que ha fet i escrit, caldrà que torneu a omplir el formulari. Segur que aquesta vegada tots i totes ho fareu súper bé.


Estem convençudes que ara ho fareu genial!!!

🦊🦊🦊 de 3rB.

Als més matiners i matineres quan heu volgut omplir el formulari no us deixava posar el vostre nom i alguns de vosaltres hi heu posat un 1 o el codi del Kahoot. A qui li hagi passat haurà de tornar a fer el formulari doncs com que no hi ha el nom, no sabem de qui són. D'acord?
Aprofiteu, que ho heu de tornar a fer, per millorar les respostes!!!


Segur que ara ja no tindreu problemes per entrar i ho fareu genial!!!

Ànims i endavant 🦊🦊🦊!!!

11 comentaris:

  1. Ja ho he tornat a enviar.

    ResponElimina
  2. Bon dia
    Ja ho he tornat a enviar.
    Petons.

    ResponElimina
  3. HA $IGUT SPER XULO EL DIALEG
    !!!!!!!!!!!!!!!!!ª

    ResponElimina
  4. Hola Josefina,
    jo ho vaig fer dues vegades perque la primera no m'havia fixat que havien de parlar dues vegades cadascún. Em podries confirmar que ho has rebut bé? Vaig possar el meu nom

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tranquil, Xavi, m'han arribat els dos. El primer ja no el miraré, d'acord?
      Petonets.
      Josefina

      Elimina
  5. Hola Josefina Soc el Jan Montoya,
    Ja he racordat el que he llegit fa una estona

    Adeu

    ResponElimina
  6. Hola Josefina ho has rebut? perquè ho he omplert pero sembla que no va endevant.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia, Paula.
      No ha arribat, suposo que et refereixes al formulari, oi? Quan l'hagis omplert et diu envia o a vegades et diu copia l'enllaç a alguna cosa semblant, si et surt això el copies i l'envies al meu correu, així te'l podré penjar jo, d'acord?
      A veure si ara et funciona.
      Josefina

      Elimina