dimarts, 21 d’abril del 2020

MÚSICA

Bon dia nois i noies!
Avui toca música!

Us he preparat una sorpresa per al final, però...
Primer de tot us he preparat un repàs de les notes de l'escala.
A veure si sou capaços de no cometre cap errada!

https://www.musictheory.net/exercises/note/bgpyryybnyyyyy

Què?  Com ha anat?

Doncs ara repassem les notes amb la flauta, a veure si les recordem

https://aprendomusica.com/const2ca/01posicionsflauta/posicionsflauta.html

Us heu enrecordat de totes?
Doncs practiquem una miqueta... Aquí teniu una cançó, a veure si us sona d'alguna cosa...

https://aprendomusica.com/const2ca/11whenthesaints/whenthesaints.html

I ja per acabar... la sorpresa... una activitat divertida per crear ritmes!

https://musiclab.chromeexperiments.com/Rhythm/

56 comentaris:

  1. Hola Carles,soc l´Arnau m´agradat molt fer ritmes i he fet ritmes molt xulos.

    ResponElimina
  2. Bon dia Carles. M'ha encantat el joc dels ritmes. Hi jugaré moltes vegades més ������.
    La cançó when the saints la sé tocar amb la guitarra. És diver.
    Moltes abraçades i petons

    ResponElimina
  3. Carles jo no tinc la flauta a casa que fem?

    ResponElimina
  4. Hola Carles,
    Als dos jocs m'han costat una mica i l'ultim m'ha agradat molt.
    Nil

    ResponElimina
  5. Carles, a casa no tinc la flauta, però miraré els videos igual.
    Els jocs de ritmes són xulos, ja coneixia aquesta web :)

    ResponElimina
  6. Hola Carles m'ha agradat molt aquestas activitats moltes gracias espero tornarte a veure molt aviat adeu .

    ResponElimina
  7. Hola Carles, les activitats son molt divertides.

    ResponElimina
  8. Hola Carles el joc era guai pero la flauta es molt dificil.
    ABRAÇADAS

    ResponElimina
  9. CARLES SUPER GUAI SOC LALEX M'AGRADAT MOLT ADEU UNA BRASADA

    ResponElimina
  10. Hola Carles aquestes activitats han sigut molt divertides,peró la primera l'he repetit algunes vegades.

    ResponElimina
  11. M'ha agradar molt la sorpresa final es súper divertit pero no amb vaig deixar la flauta al cole😿

    ResponElimina
  12. Hola Carles,

    M,'ha agradat molt aquesta activitat. Pero ma costat molt fer-les. Adeu

    ResponElimina
  13. Hola Carles no mha deixat pasar a la seguent part de la canço amb la flauta. Nomes he pogut fer la priemera part, he practicat les notes també. Un peto. Leire

    ResponElimina
  14. Gracies per aquesta activités Parles


    ResponElimina
  15. Hola Carles
    el exercici2 no funciona

    HUGO R

    ResponElimina
  16. L´escala musical cada vegada em surt millor, I ha sigut molt divertit.

    ResponElimina
  17. Hola Carles,
    com estas? Espero que be, igual que jo.
    Son molt xulos els excercicis, i m'ho he passat molt be.
    Tambe m'ha agradat molt el joc de les percusions.
    Us trobo molt a faltar.
    Us estimo molt.
    Molts petons i abraçades.
    Bet Ambros.

    ResponElimina
  18. hola Carles sóc la Blanca, jo la flauta la tinc al cole i no se si es fa diferent però apart de la flauta he fet la sorpresa i és molt xula i a la meva mare li han agradat els ritmes que he fet i lo dels ritmes he seguit el ritme i més coses . un peto.

    ResponElimina
  19. Hola Carles ,
    m'ha agradat molt la sorpresa.Atena Amate Salvador.

    ResponElimina
  20. Hola,
    M’ho he passat molt bé fent totes les activitats.
    Per cert, moltes gràcies per la sorpresa!!!

    ResponElimina
  21. Hola Carles ma agradat molt lo que as posat de música. Segire practican la canso Gracies carles.

    ResponElimina

  22. Hola Carles

    A mi el que ma costat es el exercici 2 ma costat pero el 1 i el 3 no man costat gens i ma agradat molt.Gisela.

    ResponElimina
  23. MOLT DIBERTIT CARLES ADEU UNA BRASADA GRAN

    ResponElimina
  24. Hola Carles,
    he fallat algunes notes al joc de la flauta. haure de repassar.gracies per posaro al blog

    adéu

    ResponElimina
  25. Hola Carles tinc la flauta a l'escola i he fet el primer exercici ma costat una mica. Seguire provant. Adeu

    ResponElimina
  26. Hola Carles
    he practicat les notes musicals, encara em costa una mica colocar els dits i he probat el Rhythm i he fet varias combinacions molt xules.

    Adéu Carles fins aviat.

    ResponElimina
  27. Hola Carles sóc la Carla R i m'ha agradat molt aquesta activitat.

    ResponElimina
  28. Hola Carles, com estas ???❤️🧡💛💚💙💜
    M’ ho he passat genial 🙂🙂🙂!!!

    ResponElimina