divendres, 27 de març del 2020

L'escola a casa:Inform@tica

Hola nois i noies, ja ha passat una setmana i us torno a posar feina. Aquest cop repassarem primer el Kodable per treballar la programació i després una activitat Jclic que vam fer a l'any 2014 sobre la nostra escola en anglès, la Natalie, la meva filla i jo. Segurament, la majoria no la coneixereu però us asseguro que és molt xula, surten molts mestres actuals i alguns que ja no hi són. Espero que us agradi.No us oblideu de fer-me algun comentari.

KODABLE -- Hem de fer la part d'Asteroidia i a veure si arribem al nivell 7.9



14 comentaris:

  1. Juli m'ho hepassat molt bé jugant a ``KODABLE´´i a el ``JCLIC DE ANGLÈS!´´Carla R.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Així m'agrada Carla, que t'ho passis bé treballant.

      Elimina
  2. Hola Juli, soc l'Eric. He arribat al 7.5.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Èric, recorda de posar el teu nom abans de fer el comentari.

      Elimina
  3. Hola Juli,
    m'ho he passat molt be amb els dos jocs.
    Son molt xulos.
    Petons.
    Bet Ambros.

    ResponElimina
    Respostes
    1. D'això es tracta, que passeu una estona divertida amb aquestes activitats.

      Elimina
  4. Hola Juli, he arribat al 7.9, m'agrada molt informatica. El joc de JCLIC ja havia jugat fa temps, no sabia que l'havies fet tu!! l'he tornat ha fer, no en surt gaire be, però he aprés coses noves. Gràcies, un petó.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Atena, ets una campiona, has arribat al nivell 7.9 i no és cosa fàcil.
      Un petó guapa.

      Elimina
  5. Juli m'ha agradat molt aquest joc i he apres més apraules en anlges.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquesta és la idea, d'aprendre moltes coses divertides.
      La setmana que ve en tindreu més.

      Elimina
  6. Aquest joc és xulíssim,Juli!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fantàstic Martí, veig que estàs molt treballador.Continua així.

      Elimina
  7. Hola Juli,soc el Arnau he arribat al7.7 es molt dificil he estat 30 minuts i no o he aconsegit.

    ResponElimina
  8. Hola Juli soc el Arnau un altre cop al final he aconseguit arriba al 7.9 ara si adeu.

    ResponElimina