dilluns, 16 de març del 2020

Ep!

Ens hem deixat medi i science!

Com que estem treballant el tema de les plantes us proposem aquests dos vídeos que segur us ajudaran a resoldre petits dubtes.


LA FOTOSÍNTESIS. ¿Cómo se alimentan las plantas?

La Eduteca - Las plantas: nutrición y fotosíntesis

I de science l'Anna també ens ha deixat aquest missatge:

Hello Guineus!

Here you have a game and our song to keep practising the five senses!


FIVE SENSES SONG: https://www.youtube.com/watch?v=jX9eZrCGUkk

Five senses word

Us han agradat? Us han estat útils?

Feu un petit comentari.

9 comentaris:

  1. M'ha encantat el joc :) Bet Ambros

    ResponElimina
  2. m'ha agradat molt aquest joc m'ha estat molt util. AILEEN ROCA

    ResponElimina
  3. M´ha agradat molt aquest joc :)

    ResponElimina
  4. Hola! Sóc la Mar Cruz. M'han agradat molt els vídeos, són molt aclaridores i la cançó de Science :-) Gràcies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial que t'hagin agradat els vídeos i t'hagin ajudat a aclarir dubtes.
      Puri i Josefina

      Elimina
  5. M'ha agradat molt el JOC!!!

    ResponElimina
  6. m'ha agradat molt el joc

    ResponElimina