dijous, 26 de març del 2020

El múscul matemàtic!

Bon dijous matemàtic!
 
L'equip innovamat ha preparat unes noves activitats que segur que us agradaran!

Repte d'aventures: Clica aquí!

Activitat de laboratori de nombres: Clica aquí!

Activitat de ciències (Momificació): Clica aquí!  

Ep! I a més a més...

Experiment per a tota la família en directe a les 18h!!


Comparteix els teus resultats matemàtics al blog o també
a l'instagram, facebook i twitter utilitzant el hasthag #ElCimACasa

Quina és l'activitat que més t'ha agradat?

10 comentaris:

  1. Hola soc el Lucas A;m’agradat molt la barreja del agua amb el oli,i el experiment amb els colorants.

    ResponElimina
  2. Hola, vaig estar mirant-lo una bona estona, però em vaig avorrir. Al matí vaig estar fent uns experiments que m'havia enviat la novia del meu cosí i era sobre densitats, molt xuli, els vaig fer amb la meva mare. Vem fer video per enviar-li als cosins, si vols te'ls puc enviar.

    ResponElimina
  3. El de la momificació? o el d'experimentar amb la família?
    I tant! El pots compartir a instagram, facebook o twitter utilitzant el hasthag #ElCimACasa
    Puri i Josefina

    ResponElimina
  4. Vaig veure al youtube I la practica em va semblar bona.
    Uriel

    ResponElimina
  5. I les altres activitats, com van?
    Puri i Josefina

    ResponElimina
  6. Hola Josefina, jo em conecto cada dia per fer les activitats a l'aplicació del bmath i m'agraden molt...Son xulissimes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial, Àlex!
      Demà ja començarem amb les noves activitats que segur també t'agradaran moltíssim!
      Un petó
      Josefina

      Elimina