divendres, 1 de maig del 2020

1 maig

Sí! 📣 Avui celebrem el dia Internacional dels treballadors i de les treballadores ...

I hem pensat: Caram! Les nostres 🦊🦊🦊 SÍ que en són de treballadores !!!

Per tant, avui és un dia diferent...🌈🌈

👉Un dia per valorar l'esforç d'estar a casa i seguir aprenent.
👉Un dia per adonar-se que esteu fent molt bona feina.
👉Un dia per sentir-se orgullós i orgullosa de tot allò que esteu aconseguint! 

🎈I també un dia per pensar i somiar amb allò de... 
Quina feina t'agradaria fer de gran? 
Què és allò que et faria més feliç?

De feines n'hi ha un munt i moltes que encara s'han d'inventar!!

En Joan Turu és un il·lustrador i en aquest vídeo ens explica com és la seva feina. Segur que us agrada!





BON DIA A TOTS I TOTES!

39 comentaris:

  1. M'ha agradat molt aquest video!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí,és molt xulo! Me'n alegro que t'hagi agradat!
      Puri

      Elimina
  2. Hola, Puri, hem vist tots el video a casa hi ens a agradat molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí,és molt xulo! Me'n alegro que us hagi agradat!
      Puri

      Elimina
  3. Hola, Puri, hem vist tots el video i es molt xulo😘😘😘😉🧑‍🎨
    I els dibuixus son molt bonics.

    ResponElimina
  4. Bon dia, m'ha agradat molt aquest video i els dibuxos també son molt xulos. Jo encara no se l'ho que vui ser de gran.... bon cap de setmana.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial que t'agi agradat, Carla. No t'amoïnis si encarta no saps el que vos ser de gran, encara et falta molt temps per anar-hi rumiant.
      Petonets.
      Josefina

      Elimina
  5. Bon dia! m'ha agradat perque ha explicat molt be el seu treball. I els seus dibuixos eren molt xulos. Petons.

    ResponElimina
  6. Hola Puri,
    el vídeo m'ha agradat molt es com si estigues a casa perquè el meu pare treballa del mateix.
    Adéu.
    Atena Amate Salvador.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, és veritat! Que tu tens un il·lustrador a casa! Doncs, ja saps... Si t'agrada dibuixar, practica... I a seguir els passos del pare!
      Puri

      Elimina
  7. hola Josefina soc la Blanca, al que vull traballar es o de condoctora de autobus i el que em farie feliç seria, que la meva mare amb cumpresi 2 gosos, teni la meva familia al cotat ssempre i movil nou perque jo tinc un i va malament . un peto i una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Encara han de passar molts anys i segur que aniràs canviant d'idees, ja ho veuràs, Blanca.
      Petonets.
      Josefina

      Elimina
  8. Jo de gran vull ser ingenier informàtic i viure a una casa que tingui un bosc per fer cabanyes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs... A estudiar molt, Martí! Segur que si t'ho proposes, ho aconseguiràs! Petonets,
      Puri

      Elimina
  9. Bon dia m' agradat molt el video. Jo encara no se que vull ser de gran.
    M'agrada els esports pero no vull ser esportista.

    Adeu!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tranquil, Jan! I ha moltes feines relacionades amb l'esport i que són necessàries,tot i que no siguis esportista. Més endavant, si no canvies d'idea, ho descobriràs!
      I sí, el vídeo és molt xulo!
      Puri

      Elimina
  10. Hola son molt divertirse demostren tot.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Suposo que vols dir que t'ha divertit veure el video, oi?
      Procura escriure frases entenedores, d'acord?
      Josefina

      Elimina
  11. Hola Puri, encara que m'agrada molt dibuixar, no se si seguiré els passos del pare, a mi m'agrada molt l'estudi de les plantes, i experimentar amb elles, la meva mare diu que d'això es diu biòleg. Però encara soc petita i no ser que serè de gran.
    Adéu
    Atena Amate Salvador

    ResponElimina
  12. Hola Puri
    A mi ma agradat mola el video i de gran vull ser fiseo terapeuta.
    Gisela

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs molt bé, Gisela. Jo vindré a que em facis massatges, val? Ja tens una clienta!
      Puri

      Elimina
  13. Respostes
    1. El què, són molt divertits? Si només hi ha un vídeo!! Voldràs dir: és molt divertit! O et refereixes als protagonistes que hi surten? Suposo que sí. Has de cuidar bé el que escrius, per facilitar la comprensió, d'acord? Un petó!
      Puri

      Elimina
  14. hola,

    m'ha agradat molt molt el video

    ResponElimina
  15. Hola Puri,m'ha agradat molt el video. I felicitats guineus.

    ResponElimina
  16. Hola Puri i Josefina,
    El video ha sigut molt divertit i m'ha agradat molt.
    Jo des de petita que tinc clar el que vull ser, vull ser doctora, perquè m'agradaria salvar a les persones o sinó veterinaria per salvar els animals.👩‍⚕️💖
    I jo ja sóc feliç com estic.
    Molts petons i abraçades.
    Bet Ambros.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dues feines molt necessàries per a les persones, Bet! Si t'ho proposes i segueixes com fins ara... Ho seràs! Un petó,
      Puri

      Elimina
  17. Sí, a mi també m'ha agradat molt!
    Puri

    ResponElimina
  18. Hola Josefina
    M'ha agradat molt el vídeo.

    ResponElimina
  19. Hola Josefina,
    El divendres vaig posar un comentari però em sembla que no s'ha publicat.
    El vídeo m'ha agradat molt perquè els dibuixos són molt xulos i divertits i també m'agradaria ser il-lustrador quan sigui major.

    Adéu Josefina 😍😘🥰😀

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Jan!
      Ja saps que a vegades passen coses rares. És genial que t'hagi agradat el vídeo i si a sobre has descobert el treball d'ilustrador doncs encara millor.
      Petonets.
      Josefina

      Elimina