dimarts, 5 de maig del 2020

Comencem setmana!

Bon dia, 🩊🩊! 
Comencem la setmana amb CANVIS!
Provarem amb un format diferent!!!
Per tal de facilitar-vos la feina i que pugueu anar més al dia amb les tasques, a partir d'avui, cada dilluns, tindreu una graella setmanal amb les diferents matÚries, que anirem omplint cada dia i que us ajudarà a organitzar-vos millor.



Ja sabeu, l'important Ă©s mantenir una rutina i hĂ bit de treball perĂČ sempre prioritzant com ens trobem i com estem portant aquest confinament, que no sempre Ă©s fĂ cil... 


Cada dia que passa Ă©s un menys que ens queda per retrobar-nos. Us donem molts Ă nims per seguir endavant!!!!

Esperem que aquest nou sistema us sigui més pràctic!!!




          Un munt d'





DILLUNS
DIMARTS
DIMECRES
DIJOUS
DIVENDRES
CATALÀ

PLÀSTICA

La lĂ­nia

SCIENCE

Mollusks
ED.VALORS

Coronavirus
INFORMÀTICA

Code monkey



MÚSICA

Notes i sons



101 comentaris:

  1. He fet els formularis de catala i science. He apres i han sigut divertits.
    Uriel

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs, molt rĂ pid, Uriel. Ja veurem com els has fet!
      puri

      Elimina
  2. Hola, he fet el formulari de science i de medi.
    Adeu.

    Hugo R.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs, molt rĂ pid, Hugo, com sempre. Ja veurem com els has fet!
      Puri

      Elimina
  3. Hola Puri i Josefina,
    Ja he fet els formularis de catala i de sience.
    Molts petons i abraçades.
    Bet Ambros.

    ResponElimina
  4. Hola Puri
    Jo ja e fet els deures i tambe magrada mes el metode de fer els deures.
    Gisela

    ResponElimina
  5. hola jusefina i puri soc la blanca ja he enviat el formulari. un peto i una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Caram, quÚ ràpida! T'hi has fixat bé?
      Petonets.
      Josefina

      Elimina
  6. Hola Puri,
    ja he fet els formularis i m' ha agradat molt fer-los .
    Adéu.
    Atena Amate Salvador.

    ResponElimina
  7. Hola Josefina i Puri m'ha anat molt millor que els altres.

    Moltes abresades.
    Mar Cruz.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El quĂš? El formulari? L'organitzaciĂł?
      Has de ser més concreta, Mar!
      Molts petonets.
      Josefina

      Elimina
  8. Hola Puri i Josefina,
    Ja he fet els qĂŒestionaris de sciences i catalĂ . Ho he fet amb el pare aquest cop i hem rigut molt mentres ho feiem, sobretot a la Ășltima pregunta sobre el poble de la Rosa, jejeje hulio.

    ResponElimina
  9. Hola Josefina,
    Ja he fet els formularis. El de catalĂ  m'ha semblat molt bĂ© per saber i recordar les normes dels horaris que deia a quina hora podem sortir cadascun i el de Science el vĂ­deo no l'entenc molt perĂČ els exercicis crec que els he fet bĂ©.

    AdĂ©u Josefina đŸ˜đŸ˜˜đŸ„°đŸ˜€

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial, Jan!
      Segueix aixĂ­ de treballador.
      Petonets.
      Josefina

      Elimina
  10. Hola Ana de science soc la Blanca, ja te enviat el formolari. Un peto i abraçada.

    ResponElimina
  11. Doncs, me'n alegro molt, MartĂ­! Si heu rigut junts, aixĂČ vol dir que mentre treballaves heu passa tuna bona estona. Un petonĂ s!
    Puri!

    ResponElimina
  12. Hola Josefina m'ha anat millor el formulari.
    Molts petons
    Mar Cruz.

    ResponElimina
  13. hola Rosa soc la Blanca, ja he fet tot el que as demanat. un peto i abraçada.

    ResponElimina
  14. hola Carles soc la Blanca, ja he fet lo que as demanat. un peto i abraçada

    ResponElimina
  15. hola Jusafina soc la Blanca, ja he fet el que demanaves. un peto i abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé! Ja veig que estàs molt treballadora.
      Petonets.
      Josefina

      Elimina
  16. Hola! Rosa ya te he enviado las tareas de sinĂłnimos y antĂłnimos.

    ResponElimina
  17. Hola Carles soc el LuisAngel i m'a agradat molt el joc quens as posat.!!!

    ResponElimina
  18. Hola Carles! sóc la Laia Nogués i m'ha agradat molt i he aprÚs moltes coses!
    AdeĂș

    ResponElimina
  19. Carles m'han agradat molt aquests jocs. Fins aviat!

    ResponElimina
  20. Hola Josefina,
    ja he enviat el formulari de Medi, m'ha agradat aprendre sobre l'atmosfera perĂČ ha sigut una mica llarg fer-ho perquĂš he hagut de veure el vĂ­deo vĂ ries vegades per saber les respostes.

    Adéu Josefina

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja deiem que estessiu molt atents a l'hora de veure els vĂ­deos, perĂČ si has aprĂšs coses que no sabies Ă©s sĂșper important.
      Molts petonets.
      Josefina

      Elimina
  21. Hola Carles, Puri, Josefina i Rosa,
    Totes les vostres feines m'han agradat molt. (●'◡'●)

    Puri i Josefina:
    La feina ha sigut una mica dificil i m'he hagut de mirar el video dos o tres vegades, perĂČ al final ho he aconseguit. đŸ˜˜đŸ„°đŸ˜

    Carles:
    La teva feina m'ha agradat molt i ja l'he fet. đŸ˜˜đŸ„°đŸ˜

    Rosa:
    La teva feina m'ha agradat molt i no l'he fet encara, perquĂš prefereixo fer-ho impres i com que el papa va demĂ  a treballar ho farĂ© demĂ  i t'ho envio per correu. đŸ˜˜đŸ„°đŸ˜

    Molts petons i abraçades a tots i totes.
    Bet Ambros.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs, ens alegrem molt que les feines que anem preparant t'agradin. I ja veig que vas al dia, Bet. Seguir un horari i tenir unes rutines estĂ  perfecte. El dia Ă©s molt llarg i si ens organitzem, hi ha temps per tot!
      Una abraçada!
      Puri

      Elimina
  22. M’agrada molt aquest calendari dels deures

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs, me'n alegro molt, Adam! Sí, visualment està tot més clar i les tasques es troben més ràpid, oi? Doncs... a treballar! Un petó,
      Puri

      Elimina
  23. Hola Carles,
    he fet els jocs de mĂșsica i el que mĂ©s m'ha agradat ha sigut el de Memory.
    Adéu ens veiem aviat.

    ResponElimina
  24. Hola Puri,
    he fet la fitxe de medi i el de castella perĂł el de musica no sem obre.
    AdĂšu.
    Atena Amate Salvador.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segueixes molt treballadora i portant les feines al dia, pel que dius. Molt bĂ©, Atena! Que estrany que no se t'obri la feina de mĂșsica. Torna-ho a provar avui i ja li preguntarĂ© al Carles quĂš pot passar. Els demĂ©s no han tingut cap problema! đŸ€”
      Petons.
      Puri

      Elimina
  25. Ja he fet castellĂ , medi i mĂșsica.
    El que pasa es que no se com el Carles sabra qui es conecta i qui no.
    CastellĂ  ha sigut facil i ho he posat al drive.
    Medi ho he fet amb el meu pare i hem vist els videos i m'han costat algunes respostes i també m'ha ensenyat llibres i hem mirat per internet a part dels videos.

    ResponElimina
  26. Docs segur que has aprÚs molt, Martí i amb el que t'agrada la ciÚncia... T'ho hauràs passat molt bé, oi? I veig que estàs molt treballador, Martí. Molt bé!Seguir un horari i tenir unes rutines està perfecte. El dia és molt llarg i si ens organitzem, hi ha temps per tot!
    Una abraçada!
    Puri

    ResponElimina
  27. Hola Carles jo ja he fet lo de mĂșsica

    Adeu!! Carla R.

    ResponElimina
  28. Hem de fer els challens de educacio fisica per que posa 5 Ă© i 6 Ă© grau.

    Adeu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Yes Arnau! Els reptes els creat els nens i nenes de 5Ăš i 6Ăš per vosaltres. Els podeu fer sense problema.
      Go for it!

      Elimina
  29. hola jusefina soc la blanca, magrada molt la linea perque es molt creativa. un peto i abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial!
      Espero amb impaciĂšncia la teva feina.
      Petonets.
      Josefina

      Elimina
  30. Hola Josefina m'ha agradat molt l'activitat i després te la envio.

    Fins dema

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perfecte, Carla!
      L'espero amb candeletes.
      Petonets
      Josefina

      Elimina
  31. Hola Josefina !!!Hi ha t'he enviat el dibuix de les linies!!
    AdeĂș

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bĂ© đŸ‘»đŸ‘»!
      Així potser sabré qui ets!!!
      Petonets
      Josefina

      Elimina
  32. Hola Puri,
    Ara he acabat la feina, ha sigut molt xula i m'ho he passat molt be.
    Ara te'l passo per mail.
    Us trobo molt a faltar.
    Molts petons i abraçades.😘😘😘
    Bet Ambros.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu sempre t'ho passes molt bé! Ets genial, Bet!
      Va, que avui ens veiem! Petons!
      Puri

      Elimina
  33. hola josefina soc la blanca, ja te enviat el formulari. un peto i abraçada.

    ResponElimina
  34. Hola josefina tel passo 0er mail me liat molt no es lo meu et semblara raro pero m'he esforzar molt

    ResponElimina
    Respostes
    1. Judith, si ja penses així no anirem mai bé, si t'ho proposes segur que ho aconsegueixes. I ja se que t'esforces només cal que creguis positivament en les teves possibilitats.
      Petonets
      Josefina

      Elimina
  35. Hola Josefina !!! Sóc la Laia Nogués i he pogut fer el 111.Es fa així :33+33+33+3+3+3+3=111.
    També he fet les gràfiques de estadística ara te les enviarem
    Adéu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial, Laia!
      Ja l'he rebut, ho has fet sĂșper bĂ©.
      Petonets
      Josefina

      Elimina
  36. Hola AdriĂ ,
    M'han agradat molt els challenges, el que més m'ha agradat és el 4.Tennis skills i m'ha sortit al segon intent.

    T'estimem 😍😍😀

    ResponElimina
    Respostes
    1. Great Jan! Keep trying this challenge and you will improve.

      Elimina
  37. Hola Josefina,
    He fet l'actrivitat numero 4 de mates, ha sigut entretingut fer els grĂ fics.

    AdĂ©u 😍😀

    ResponElimina
  38. Hola Josefina,
    no me pogut conectar perque no em deixaveu entra.
    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pau, jo dono pas a tothom, has clicat a la cara?
      De totes maneres tu estĂ s en el grup de demĂ  a la tarda, ok?
      Petonets
      Josefina

      Elimina
  39. Jsefina aixo m'o fasilita molt mes.!!😁😃

    ResponElimina
  40. Hola Puri,
    Ja t'he enviat el formulari i ja t'he passat per Mail l'actrivitat matematica.
    Molts petonets i abraçades.
    Bet Ambros.

    ResponElimina
  41. Bon dia Montse, no puc entrar a l'activitat. es queda pensan molta estona i no fa res...gracies

    ResponElimina
  42. He fet les activitats de CatalĂ  I de science

    ResponElimina
  43. NATALIE NO ES CARREGA EL JOC DE UCONTABLES AND CONTABLES I ASSOBRE AMB AL CODI APARICIO8857 đŸ˜¶

    ResponElimina
  44. Bon dia Juli m'ha agradat molt el joc del code monkey i l'he fet fins el repte 22 i també he jugat a el jclic de animals i també m'ha agradat molt.
    Fins aviat.

    ResponElimina
  45. Bon dia Lucas,
    Segueixes tenint problemes?
    Montse and Natalie xx

    ResponElimina
  46. Hola Monse porto hora i mit ga esperant que es caregui l'aplicacio i no em funciona.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Luis Ángel,
      Ja estĂ  solucionat. Era un problema amb les majĂșscules.
      Salutacions,
      Montse and Natalie xx

      Elimina
  47. Hola sóc la Laia Nogués!!!
    Ja he fet informatica pero no es pot entrar a l'activitat d´anglĂšs . ProvarĂ© despres.
    Adeu!!

    ResponElimina
  48. Hello Montse and Natalie,
    A mi nomes em deixa fer la primera activitat, despres em posa que s'esta carregant per fer la segona activitat perĂČ no em va la segona activitat.
    Sabeu que em pot passar?
    Molts petons i abraçades.
    Bet Ambros.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bet,
      Ho has fet molt bé. L'activitat és de 20 preguntes i tu les has fet totes.
      No hi ha segona activitat.
      Kisses,
      Montse & Natalie xx

      Elimina
  49. Hola Montse and Natalie.M'ha passat lo mateix que la Bet no en deixa la segona activitat.


    Moltes gracias!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Luna,
      Només hi ha una activitat dee 20 preguntes.No hi ha segona.Quan acabeu ja podeu sortir.
      Kisses,
      Montse and Natalie xx

      Elimina
  50. A MI EM PASSA EL MATEIX, HE FET FINS A 20 PREGUNTES I POSA QUE S'ESTA CARREGANT.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Carla,
      Doncs igual, només hi han les 20 preguntes i ja està.
      Kisses,
      Montse and Natalie xx

      Elimina
  51. Hola Juli,
    m'ha agradat molt les activitats, i m'ho he passat molt be!
    T'estimo molt.
    Molts petons i abraçades.
    Bet Ambros.

    ResponElimina
  52. Hola Juli,
    Ja he fet l'activitat del code monkey i he arribat fins el nivell 22 m'ha agradat molt i el jclic dels animals també

    Adéu

    ResponElimina
  53. HOLA JULI MEAGUSTADO MUCHO ES MUI FACIL BESITOS ADEU NOS VEMOS EN LA VIDIOCONFERENCIA

    ResponElimina
  54. HOLA MONSE ASIGUT MOLT GUAI PERO ME CIBOCAT AL GUNAS ADEU UNA BRAÇADA ADEU

    ResponElimina
    Respostes
    1. Thank you so much Àlex!!
      Kisses,
      Montse and Natalie xx

      Elimina
  55. Hola Montse,
    Ja he fet l'activitat d'anglĂšs, perĂČ he posat nomĂ©s Jan al nom, no he posat el cognom.

    Adéu Montse

    ResponElimina
  56. Hola Natalie i Montse
    No se m`obre la activitat i no passo de la primera.
    Petons
    Gisela

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Gisela,
      Només hi ha una activitat. Quan hagis contestat les 20 preguntes ja has acabat!!
      Kisses,
      Montse and Natalie xx

      Elimina
  57. Hpla Juli
    Ja he fet les activitats fins la 22.I man agradat
    Petons
    Gisela

    ResponElimina
  58. Hola Josefina la nova manera de fer els deures ha sigut molt divertida . Adeu 😘😘

    ResponElimina
  59. Hola Natalie a mi no m'han deixat fer la segona activitat i la primera activitat la he repetit 3 vegades.

    bye bye!!! CarlaR

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mare meva Carla, 3 vegades! EstĂ s feta una campiona.
      Només hi ha una activitat.
      Kisses,
      Montse and Natalie xx

      Elimina
  60. Hola Juli jo ja he fet els tots els nivels fins al 22 de Code Monkey!!n Carla R.

    ResponElimina
  61. He fet totes les asignaturas de aquesta setmana. El que mes m'ha agradat mes es 'actrivitat 4
    Uriel

    ResponElimina
  62. El tema de musica a sigut divertit pero una mica dificil.

    ResponElimina
  63. Hola juli jo he tardat 4 hores en acabar el code monky😱 s'he m'ha fet molt molt llarg arribar fins el nivell 30 🙁.Sara

    ResponElimina