dilluns, 11 de maig del 2020

Una setmana més!



Hola, 🦊🦊🦊!!!


Després d'un cap de setmana plujós, esperem començar la setmana, faci sol, plogui o estigui ennuvolat, amb la mateixa força i empenta com fins ara. 

Com passa el temps!!!

Com heu progressat!!!



Tots i totes cada vegada us heu anat organitzant millor, heu anat avançant en responsabilitat i implicació, sou genials!!! 







De nou us presentem una graella amb les propostes d'aquesta setmana, ja sabeu a mesura que la setmana avanci l'anirem omplint amb les diferents activitats.





No us oblideu de revisar els horaris de les videoconferències!!!







Us animem a seguir treballant amb ganes i il·lusió!!!




DILLUNS
DIMARTS
DIMECRES
DIJOUS
DIVENDRES
CATALÀ

PLÀSTICA

Plastiquem
MATES

ENGLISH

SCIENCE

Worms
CASTELLANO

El poema
P.EDUCATION

Sport values

ED.VALORS
El peix feliç
INFORMÀTICA

CODE MONKEY



MÚSICA

musiquem!


ENGLISH



154 comentaris:

  1. Hola Puri,
    per entrar al dictat de paraules em demana el compte i ara he demanat permis, saps que em pot estar passant?
    Molts petons i abraçades.
    Bet Ambros.

    ResponElimina
  2. Bon dia, no puc obrir el dictat
    petons

    ResponElimina
  3. Josefina no puc entrar al dictat i cuan li dono al enllas em surt un recuadre blau

    ResponElimina
  4. Bon dia Puri, no puc entrar al dictat de català. Gràcies

    ResponElimina
  5. Hola Puri, el dictat no funciona.

    Hugo R.

    ResponElimina
  6. Hola Puri sóc la Sara, no puc obrir el dictat. diu que no tinc permis

    ResponElimina
  7. Hola Josefina,
    No em deixa entrar en el DICTAT.

    ResponElimina
  8. Hola Puri, el dictat no es carrega i no sé com fer-ho. Podries explicar-lo? Gràcies.Maria Barco

    ResponElimina
  9. Bon dia ja he fet el formulari peró no puc entrar al dictat. Anna fer el cuc ha sigut molt xulo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hello Carla! Fantastic! Got your video! Thank you. Anna

      Elimina
  10. Ja està resolt el problema!!!
    Podeu fer el dictat!!!

    ResponElimina
  11. Hola Rosa. E tingut problemas tecnics i no e pogut entrar a la videollamada i ara que em deixa no em deixas entrar.

    ResponElimina
  12. Ja he fet lude catala i la memare esta enviant el dictat petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Èlia!!!
      Segueix així de treballadora.
      Petonets.
      Josefina

      Elimina
  13. Hola Puri i Ana,
    Ja he fet sience i català, però tinc una pregunta de lo de català, les dues columnes de 5 paraules us ho hem d'enviar per correu????
    Les dos feines m'han encantat però la de siences m'ha fet una mica de fàstic perquè els cucs em fan molt fàstic😝 per cert ara et passaré el video del cuc de paper que ja el tinc fet 😁😁😁😁.
    Molts petons i abraçades.
    Bet Ambros.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El dictat no calia enviar-ho, però molts de vosaltres l'han enviat, així que, si vols, envia-me'l i així veuré com l'has fet.
      Ens alegrem que t'hagin encantat les feines. A mi tampoc m'agraden gaire, els cucs, ja, ja! Petons,
      Puri
      Puri

      Elimina
  14. Hola Jusafina soc la Blanca ja he fet la feina de les paraules del dictat i tambe he anviat el formulari. un peto i una abraçada.

    ResponElimina
  15. Hola Puri jo segueixo sense poder entrar. Surt un missatge dient que he de sol·licitar permís. Sara

    ResponElimina
    Respostes
    1. El problema ja està solucionat. Torna a entrar-hi i ho veuràs!

      Elimina
  16. Hola ja he vist que l'heu enviat per mail. Sara

    ResponElimina
  17. Hola Josefina, també he practicat les paraules un altre cop amb un dictat que ma fet la meva mare amb frases.
    una abraçada i un petó.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Felicitats a tots dos, doncs!
      Genial que aneu un xic més enllà.
      Petonets.
      Josefina

      Elimina
  18. Aileen Roca Rodriguez.11 de maig del 2020, a les 17:11

    Hola Josefina no puc ficar-me a català. Ja ho he intentat varies vegades però no és pot. Adéu 🤚🤚

    ResponElimina
    Respostes
    1. Què estrany! Ja he rebut forces feines! Al matí sí que hi ha hagut problemes però després tot anava correctament.
      Ho revisarem per si de cas.
      Josefina

      Elimina
  19. Respostes
    1. Doncs funciona, hi ha companys que ja ho han fet!
      Torna-ho a intentar en un altre moment, d'acord, Judith?
      Petonets
      Josefina

      Elimina
  20. Hola Puri,on surt la puntuació que he fet? He d'anar contant les preguntes que he fallat? Com s'envia l'emoji.Sara 🤔🤔🤔🤔

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sara... Llegeix amb calma l'enunciat. Quan hagis respost les preguntes has DE RECORDAR QUANTES has encertat, anar a veure RESULTATS i has de clicar a sobre de INFO+ dels encerts que has tingut. Quan cliquis et sortirà un EMOGI, li fas pantallazo i m´ho envies per correu. Ara tot més clar? Petons!
      Puri

      Elimina
  21. Hola Rosa !!! Ya he hecho el poema corto. Me encanta la poesia!!!
    Adios

    ResponElimina
  22. Hola Josefina, Carles i Rosa ja he fet les feines i m'han agradat molt. l'ho de medi ho he repetit fins a que ho he fet tot be i Rosa ara t'envio el poema.Adeuu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial, Carla!!!
      Estàs treballant molt i súper bé, felicitats.
      Segueix així.
      Petonets
      Josefina

      Elimina
  23. Hola Carles jo ja he fet lo de MÚSICA!!

    ResponElimina
  24. Hola Puri, Rosa i Carles,
    M'han agradat molt totes les feines i les he fet totes, han sigut molt divertides!!!😄😄😄😄😄
    Rosa, ja t'he enviat el poema.
    Molts petons i abraçades.
    Bet Ambros.

    ResponElimina
  25. Hola Jusafina sóc la Blanca, ja he fet el temps amosferi. Un petó i abracada perdo si escri amb la c es que en al mòbil de la meva mare no ja la c trancada .

    ResponElimina
    Respostes
    1. No passa res, Blanca.
      Segur que has estat molt atenta i has respost correctament totes les preguntes, oi?
      Petonets
      Josefina

      Elimina
  26. Hola Rosa soc la Blanca, ja he fet el podema espero que taradi. Un petó.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Blanca, el dilluns en la videoconferència el compartirem.
      Rosa

      Elimina
  27. Hola Carles sóc la Blanca,ja he fet el de música i era la bomba. Un petó.

    ResponElimina
  28. Ja he fet la feina de la X i la IX

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs.... Perfecte, Martí! Segueix així, tan treballador com fins ara!
      Puri

      Elimina
  29. Ja he fet les activitats de musica medi menys castella.
    Uriel

    ResponElimina
  30. hola Adria soc la Blanca, ja he fet el formulari. un peto i abraçada.

    ResponElimina
  31. Hola Puri jo ja he fet lo de plastiquem pero tinc un dubte que es :que em de pinta?Em de pinta entre les tires de fotos o em de pinta el fons de la foto o les dos coses?No ho se!!
    Aaaaaddddddeeeeeuuuuuuuuu!!! Grasias Puri. Carla R.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia! Els espais blancs entre les ratlles. Tria un color apropiat amb la imatge, val?
      Puri

      Elimina
  32. Hola Josefina, ja he fet el retall de plastica, m’ ha agradat molt l’activitat.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  33. Adrià, els challenges són els mateixos que teniem, no?
    He mirat els videos i són molt xulos.
    Un petó

    ResponElimina
    Respostes
    1. Yes! Mica en mica anirem posant els nous. Did you fill the Google Form? Recorda de fer el formulari.
      Bye-bye!

      Elimina
  34. rosa nose ningún poema alex h

    ResponElimina
    Respostes
    1. Alex, no es que no sepas, es que has de crear uno sobre el tema que quieras. Es cpmo si hicieras rodolins en catalán y que rimen las palabras.
      Venga, tú puedes. Ánimo.
      Rosa

      Elimina
  35. Ja he fet plastica ija ho he enviat petons.

    ResponElimina
  36. Hola Carles m'agradat molt els jocs de música, he arribat fins al final, els dos últims m'han estat més fàcils que el primer.
    Adéu.
    Atena Amate Salvador

    ResponElimina
  37. Jo mi identifico amb el peix perque ell no surt de la peixera i nosaltres no sortim de casa es una situacio semblant
    QUIM

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona pensada, Quim.
      T'ha agradat el vídeo?
      Com es senten els personatges?
      Trobes a falta...
      Només has respost una de les preguntes!!!
      Josefina

      Elimina
  38. 1 A mi m'ha agradat el video.
    2 No.
    3 Content de tenir el peix i malament perque quan s'en va a dormir al somni veu que el peix no l'hi agrada estar a la peixera. El peix es sent content d'estar amb ell pero malament d'estar a la peixera.
    4 Jo trobo a faltar jugar amb els meus amics,anar a visitar al meu avi, anar a Barcelona amb els meus pares etc...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Arnau... Tan breu com sempre, oi? Almenys, les últimes preguntes les has desenvolupat més.😅
      Puri

      Elimina
  39. Hola Josefina sòc el Jan Montoya,
    Jo m'hassemblo al peix perque quan és lliure jo també em sento lliure despres del confinament. crec que l'home és sent una mica trist però despres content.Crec que el peix al principi tranquil depres content al ser lliure, el video m'ha semblat molt xulo,el que més trobo a faltar és els meus amics el fotball i als meus tiets.

    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bones reflexions, Jan! Un xic desorganitzades les respostes però ben pensades.
      Genial.
      Petonets
      Josefina

      Elimina
  40. Bon dia Josefina el video es molt xulo, no em sento identificat amb ningun personatge, el senyor al principi es sent una mica sol pero quan compra el peix ja no s'assent sol i el peix s'assent be,trobo a faltar la mevafamilia, els meus amics.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona reflexió, Àlex, i ets afortunat de no identificar-te amb cap personatge perquè això vol dir que tu et sents feliç. I ànims que ja queda menys per a retrobar-te amb la família i els amics.
      Petonets.
      Josefina

      Elimina
  41. Hola Josefina el video m'ha semblat molt xulo, pero no em sento identifica cada per ningun personatge de la historia,el senyor al llarg de la historia es sent nerviós pel peix i el peix es sent molt content per tenir amo, i jo trobo a faltar aquests días als meus amics i amigues i a la meva família de Barcelona. Adéu Josefina.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola 👻! et trobava a faltar!
      Has reflexionat bé les respostes i és genial que no t'identifiquis amb cap personatge, això vol dir que ja t'està bé no sortir. Segur que aviat podrem veure i estar amb els que trobem a faltar.
      Petonets.
      Josefina

      Elimina
  42. Hola,
    Contesto les preguntes del vídeo:
    1.El vídeo ha sigut molt maco perquè té un final feliç
    2.Si amb el peix perquè estar en peixera és com estar confinat i no té gaire llibertat
    3.EL senyor se sent malament perquè no ha deixat el peix en llibertat. El peix també malament perquè està tancat en una peixera.
    4. Trobo a faltar els meus amics i amigues

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé, Laia!!!
      Respostes ordenades, clares i pensades. I ànims que ja queda menys per a retrobar-te amb els amics i amigues.
      Petonets.
      Josefina

      Elimina
  43. M'ha agradat, pero m'ha fet una mica de pena.
    M'he sentit com el peix perqué es com si estigués confinat a casa.
    El peix se sent presoner, i el senyor se sent soltari i després feliç.
    Jo troobo a faltar els meus avis i els meus amics.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial, Marc!!!
      Respostes raonades i frases ben organitzades.
      Molt bé.
      Petonets.
      Josefina

      Elimina
  44. Hola Puri,
    Aquí estan les meves respostes.🙂🙂

    RESPOSTES:

    M'ha semblat molt divertit i m'ha agradat molt, perquè m'agrada molt que el home pugui veure el peix i no el veu en una peixera sinó que el veu al mar i segueix veien-lo però el que canvia es que ara el peix esta content.

    Si. M'identifico una mica amb el senyor. Perquè li encanten els peixos i a mi també.

    Primer el home se sent una mica avorrit, desprès se sent content perquè té un peix, aleshores s'adona que el peix no es feliç a la peixera i se sent una mica arrepentit i finalment se sent alegre.
    El peix primer se sent una mica avorrit, desprès nervios perquè l'home l'ha comprat, una mica mes endavant se sent trist perquè esta tancat a la peixera i finalment esta alegre i feliç perquè es lliure.
    Jo trobo a faltar que ens puguem abraçar tots i puguem fer-nos petons.😢

    Molts petons i abraçades.
    Bet Ambros.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bona reflexió, Bet, amb preguntes pensades i desenvolupades. Dintre de poc ens podrem abraçar i fer petons, ja veuràs!
      Puri
      Pdt: Recorda de posar " L' " davant de paraules començades amb h, com "l'home" 😅.

      Elimina
  45. -No m'ha agradat gaire el video del peix feliç.
    -Amb el peixet, perquè m'agradaria que tot tornes a ser com abans.
    -El senyor crec que es sent bé al final, el peix una mica trist.
    -Trobo molt a falta els meus amics.
    -Jordi Marquez

    ResponElimina
    Respostes
    1. No sempre ens han d'agradar totes les coses però has respost amb frases pensades i amb sentit, per tant, Molt bona feina!
      Petonets.
      Josefina

      Elimina
  46. EDUCACIÓ EN VALORS
    Què t'ha semblat el vídeo?
    Bé, m'agradat.
    Et sents identificat amb algun dels personatges de la història? Amb quin? Per què? No
    Com creus que se sent el senyor al llarg de la història? Malament perque està trist. I com creus que se sent el peix? Jo crec que estava content.
    Quines coses trobes tu a faltar aquests dies?
    Trobo a faltar anar a jugar a futbol a un camp, i no veure a la meva familia, sobretot els meus avis i al ,meu cosinet Arnau.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Lucas... Tan breu com sempre, oi? Almenys, la última pregunta l' has desenvolupat més. I no cal copiar les preguntes, val? Fas una introducció i respons😅.
      Puri

      Elimina
  47. Hola Puri, el video del peix feliç ha estat ben xulo.

    Hugo R.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me'n alegro, Hugo! I on està la teva reflexió entorn a les preguntes, i que havies de compartir aquí? Tu, com sempre!
      Puri

      Elimina
  48. Hola, Josefina sóc la PaulaViñas i no he entés la activitat d’avui. On posem el comentari d’ ed. valors????😦😦😦😦😦😦

    ResponElimina
  49. -Què t'ha semblat el vídeo?

    -M’ha agradat molt aquest vídeo perquè l’home ha sapigut entendre que el peix no era felix dins de la peixera i com era el seu amic ha deixat al peix al mar.


    -Et sents identificat amb algun dels personatges de la història? Amb quin? Per què?

    -Jo m’identifico amb el peix perquè aquest dies es com si estigues a una peixera perquè no puc sortir de casa.


    -Com creus que se sent el senyor al llarg de la història? I com creus que se sent el peix?


    -Jo crec que el senyor al principi se sent sol i per això compra el peix però al peix no li agrada estar en una peixera i al somni el senyor es dona compte de que el peix no vol estar en una peixera.



    -Quines coses trobes tu a faltar aquests dies?


    -Estar amb la família anar al Club Natació Terrassa anar al cole veure els amics...

    Carla R

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bona reflexió, Carla. Amb les preguntes ben pensades i ben desenvolupades. Perfecte! Ja queda menys per a fer totes aquestes coses, tranquil·la! Petons,
      Puri
      Pdt. La propera vegada no cal que copies les preguntes, val?

      Elimina
  50. Hola,
    El video del peix m’ha agrada pero m’ha semblat una mica trist.
    Em sento una mica com el peix porqué no podem fer tot el que feiem abans i sortir i anar l’escola, fer hoquei, anar a dinar a casa dels avis, anar als restaurants... tot aixo homtrobo a faltar.
    El senyor està content amb el seu peix fins que somia i es posa trist pel peix.
    Un petó,
    Paula V.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Trist però amb un final molt emotiu, oi?
      Has fet unes bones reflexions, Paula.
      Molt bona feina.
      Petonets.
      Josefina

      Elimina
  51. Hola Puri, aquestes son les respostes com a comentari al blog d'Ed.Valors.

    Què t'ha semblat el vídeo?
    M’ha agradat, perque el peix aconsegueix ser lliure i estar amb qui volia.

    Et sents identificat amb algun dels personatges de la història?
    No em sento identificat.
    Amb quin?
    Per què?.Perque jo ja tinc gent a casa i no sento que nececiti llivertat.

    Com creus que se sent el senyor al llarg de la història? Feliç perque te Company de casa. I trist perque deixa al peix al mar, perque el peix sigui feliç.I com creus que se sent el peix? Afortunat perque torna al mar i és lliure.
    Quines coses trobes tu a faltar aquests dies? Els meus amics i els meus avis.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Veig que ara sí has fet la reflexió, Hugo! Genial! I bona reflexió, tot i que no calia tornar a copiar les preguntes. Ja queda menys per a veure els amics i els avis, ànims!Un petó!
      Puri

      Elimina
  52. Hola Puri. ja he mirat el video. m´ha semblat molt xulo pero una mica trist. jo no mi identifico amb ningu. Crec que es sent molt trist i crec que el peix es sent bé perque torna l´mar. Jo trovo a faltar a tots els amics i amigues i a la famila.

    Una abraçada Puri.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona reflexió, Luna, i ets molt afortunada de no identificar-te amb cap personatge perquè això vol dir que tu et sents ja, feliç. I ànims que ja queda menys per a retrobar-te amb la família i els amics/gues. Un petó gegant!🥰
      Puri

      Elimina
  53. M'han agradat molt les activitats.
    Aquestes son les respostes de educacio en valors
    1- M'ha agradat molt aquest video perquè era d'emocions.
    2- Si amb el peix perquè com aqests dies estem tancats a casa no som lliures com el peix.
    3- Content peró una mica espantat per el que va somiar. I el peix feliç.
    4- Jo trobo a faltar anar a l'escola, sortir a jugar amb els amics i fer festes amb la familia.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bona reflexió, Carla. Amb les respostes ben pensades i ben desenvolupades. Perfecte! Ja queda menys per a fer totes aquestes coses, tranquil·la!
      Petonets.
      Josefina

      Elimina
  54. Hola Josefina
    El video m' ha semblat molt bonic.
    Estic identificat amb el peix,
    perque nosaltres tambe estem confinats.
    Amb dibersio i al final amb por.
    Molt content.
    Els amics la familia i l' escola.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona reflexió, Hugo. Amb respostes curtes però ben pensades. Ànims, ja queda menys per a retrobar- te amb la família i amb els amics! Per a tornar a l'escola... crec que haurem de tenir un xic més de paciència! Petonets,
      Josefina
      Pdt. La propera vegada no cal que copies les preguntes, val?

      Elimina
  55. Hola Puri,
    ja ha fet educació en valors i l'actrivitat i t'he enviat el formulari.
    M'han agradat molt les activitats.
    Molts petons i abraçades.
    Bet Ambros.

    ResponElimina
  56. Hola Puri,
    Aquestes són les meves respostes de ed.valors:
    1- M'ha semblat molt xulo el conte.
    2- Si, amb el peix perquè esta feliç quan l'alliberen..
    3- El senyor trist i després content i el peix, tancat i después lliure.
    4- Estar amb els amics i la familia.
    Salutacions.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé, Judith! Bona reflexió, amb preguntes pensades i les respostes ben el·laborades. I ànims que ja queda menys per a retrobar-te amb la família i els amics/gues. Un petó gegant!🥰
      Puri

      Elimina
  57. Hola raspong les preguntes deL peix feliç,
    Què t'ha semblat el vídeo?
    Ma semblat que aquest video vol dir que pots ajudar a que un altre estigui mes content
    Et sents identificat amb algun dels personatges de la història? Amb quin? Per què?
    No, no em sento identificat amb els personatges. Magraden els personatges que surten i veure el video pero no identificat.
    Com creus que se sent el senyor al llarg de la història? Una mica de tot. A vegades se sent content de tenir un amic que es un peix, però despres també se sent una mica trist.
    I com creus que se sent el peix? El peix primer se sent sol perque esta sol a la peixera.
    Quines coses trobes tu a faltar aquests dies? Trobo a faltar moltissim la meva familia i els amics sobretot. Poder parlar, veurels, jugar i correr amb ells.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bona reflexió, Martí. Amb les respostes ben pensades i ben desenvolupades. Perfecte que no et sentis identificat amb cap personatge això vol dir que ets feliç com estàs ara! Ja queda menys per a retrobar- te amb la família i amb els amics.
      Petonets,
      Josefina
      Pdt. La propera vegada no cal que copïis les preguntes, val?

      Elimina
  58. M’ha agradat molt el vídeo però no se com a fet màgia el peix.
    Em sento mes inidentificat amb el peix perquè en aquest estat vull estar a la natura.
    El senyor al principi se sentia be però després se sentia trist perquè es sentia sol.
    El peix el principi es sentia trist i després content perquè estava amb la família.
    Aquets dies he trobat a faltar: fer un vermut amb els avis, jugar amb la meva cosina Ona , jugar amb els meus amics Hugo , Xavi , Jordi , Martí i Pau i sopar amb tota la meva família.
    Nil 😘😘😘😎

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bones reflexions, Nil. Amb les respostes ben pensades i ben desenvolupades. Perfecte! Ja queda menys per a retrobar- te i gaudir amb la família i els amics. Paciència!
      Petonets,
      Josefina

      Elimina
  59. María Neus Vico Vidal14 de maig del 2020, a les 18:05

    Hola Puri:
    Em sento identificada amb l'home, perquè és igual d'amable que jo.
    Crec que l'home se sent bé al comprar el peix, però desprès trist al tenir-lo en la peixera. Per últim feliç quan el deixa anar en el llac.
    Trobo molt a faltar a la iaia Neus, que viu a Creixell amb el meu tiet Joan Carles.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Has fet una molt bona reflexió, Maria! I ànims que ja queda menys per a retrobar-te amb la iaia i el tiet. Un petó gegant!🥰
      Puri

      Elimina
  60. Hola Puri, el video es molt xulo, m´identifico amb el peix, perque hem estat molt dies sense poder sortir al carrer.El senyor, al principi està la mar de tranquil, fins que veu que el peix li ensenya que està trist, i el peix està trist fins que el deixa al mar, llavors acaben els 2 molt feliços.
    Jo trobo molt a faltar estar a la platja els caps de setmana i poder jugar i saltar i ballar a la sorra. Petons. Leire.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Has fet una molt bona reflexió, Leire! Amb preguntes ben pensades i ben desenvolupades. Et felicito! I, ànims que ja queda menys per a poder anar al teu apartament a fer tot això que t'agrada!Un petó tan gran com tu! 😘
      Puri

      Elimina
  61. -Hola soc la Maria Barco de 3rA , m'ha semblat molt bonic el video.
    -No em sento identificada amb els personatjes.
    -Perque a mi m'agrada estar a casa i a vegades la mare m'ha de obligar a sortir.
    -Jo crec que el senyor estava molt sol.
    -I crec que el peix estava massa tancat.
    -Trobo a faltar anar amb la meva avia al viena a berenar,jugar amb els amics i poder jugar als gronxadors.Maria Barco.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me'n alegro, Maria! No ets sents identificada amb cap dels personatges? Doncs, això vol dir que tu ja ets feliç, no? Quina sort! Has fet una bona reflexió. I, ànims que ja queda menys per a fer tot allò que t'agrada, i pensa que ara que es pot sortir hem de fer-ho perquè és bo per la nostra salut, física i mental, d'acord? Un petó,
      Puri

      Elimina
  62. El video m'ha semblat bonic i una mica llarg.
    Em sento identificat amb el senyor perque jo tambe vaig comprar una mascota.
    El senyor al llarg de la historia se sent trist, sol, nostalgic. El peix se sent be perque el senyor l'estima.
    El que trobo a faltar es els amics i l'escola.
    Uriel

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial, Uriel! I, ànims que ja queda menys per a per a retrobar- te amb els amics/gues. Per a tornar a l'escola... Una miqueta més! Paciència!
      Un petó gegant!🥰
      Puri

      Elimina
  63. Hola Puri, aqui tens les meves respostes.

    Que t´a semblat el video? Bé.
    Et sents identificat amb algun dels personatges de la historia? Si.
    Amb quin? Amb el senyor i el peix.

    Per que? Per que al somni el senyor esta tancat dintre d´una peixera i esta com si no poges sortir de casa com tots nosaltres ara.
    Com creus que es sent el senyor al llarg de la historia? Alegre, asustat i trist.
    I com creus que se sent el peix? Alegre quan el compren, pero trist quan es va veure sol a la peixera.
    Quines coses trobes a faltar aquests dies? Els amics, l'escola i la familia.
    Petons.

    Gisela

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bona reflexió, Gisela. Amb les preguntes ben pensades i ben desenvolupades. Perfecte! Ja queda menys per a retrobar- te amb la família i amb els amics/gues. Per a tornar a l'escola... Falta una miqueta més! Paciència! Petons,
      Puri
      Pdt. La propera vegada no cal que copies les preguntes, val?

      Elimina
  64. Hola Puri,
    Soc l'Anna. Les respostes del video El peix feliç:
    1. El video m'ha semblat bonic, perque ara se com es sent un altra eser viu sense llibertat.
    2. Si, m'identifico amb el peix. Perque en aquests dos mesos he estat tancada a casa.
    3. Dudos i trist i feliç al final. El peix es sent feliç.
    4. Trobo a faltar els meus familiars llunyans i els meus companys i companyes, i l'escola i la piscina.
    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Has fet molt bona reflexió, Anna. Amb les preguntes ben pensades, ben desenvolupades i amb bona ortografia. Et felicito! I, ànims, que ja queda menys per a retrobar- te amb la família i els amics/gues i per a fer tot allò que t'agrada. Per a tornar a l'escola... Falta una miqueta més! Paciència!
      Puri🥰🥰

      Elimina
  65. Hola Puri com estas???
    Les meves respostes son:
    1- M'ha semblat bonic.
    2- Jo estic tambe identificada amb el peix . Perque estem comfinats a casa sense veure a la gent mes estimada.
    El senyor al principi content pero jo crec que en el final cada vegada mes trist.I el peix... jo si fossi ell estaria mitj trista i mitj contenta.
    L' escola ,les meves llalles ila meva familia,els meus amics de l'escola i de fora, anar de viatje per llocs i sobretot LES ESCURCIONS, LES COLONIES I EL CAMPUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé, Lidia! Bona reflexió, amb preguntes pensades i les respostes ben el·laborades. I ànims que ja queda menys per a retrobar-te amb la família i els amics/gues i fer aquelles coses que t'agraden. Per a tornar a l'escola i fer excursions i colònies... Falta una miqueta més! Paciència!
      Un petó gegant!🥰
      Puri

      Elimina
  66. Hola Puri,
    ja ha fet lo de plastica i m'ha agradat molt i ara t'ho passo per correu. M'ho he passat molt be fent la activiat.
    Molts petons i abraçades.
    Bet Ambros.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial, Bet! Ja he vist la teva obra artística! Segur que t'ho has passat molt bé!
      Puri😘

      Elimina
  67. Hola Josefina sóc la Blanca, ja té enviat el formulari. Un petó i abraçada.

    ResponElimina
  68. Hola Puri,
    1) El vídeo m'ha agradat perquè el peix queda lliure.
    2) Jo m'identifico amb el peix perquè també esta tancat en un espai petit.
    3) L'home al principi malament però després feliç i el peix igual.
    4) Trobo a faltar anar al camping, veure els avis i jugar amb els meus amics.

    Adeu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial, Ivan! Bona reflexió! I, ànims que ja queda menys per a per a retrobar- te amb els avis i amb els amics/gues. Per a anar al càmping... Una miqueta més! Paciència!
      Un petó gegant!🥰
      Puri

      Elimina
  69. 1-Què t'ha semblat el vídeo?
    M’ha agradat molt! Perque ha après la importancia de ser lliure.


    2-Et sents identificat amb algun dels personatges de la història? Amb quin? Per què?
    M’identifico amb l’home, perquè jo tambè vaig entendre que els animals han d’estar al seu hábitat natural.


    3-Com creus que se sent el senyor al llarg de la història?
    Al principi de la historia, se sentía sol, desprès quan va comprar el peix es va posar content, i al final una mica trist quan es va sentir atrapat com el peix. Però al final de tot, està content de alliberar al peix.

    4-I com creus que se sent el peix?
    Al principi trist per estar dins la peixera, però al final brilla de felicitat, perque es lliure.


    5- Quines coses trobes tu a faltar aquests dies?
    Aquest dies lo que trobo a faltar es estar a casa dels avis i abraçarlos i anar a l’escola amb als amics.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Has fet molt bona reflexió, Lucas. Amb les preguntes ben pensades, i les respostes ben desenvolupades i amb bona ortografia. Et felicito! I, ànims, que ja queda menys per a retrobar- te amb els avis i els amics/gues. Per a tornar a l'escola... Falta una miqueta més! Paciència!
      Puri🥰🥰

      Elimina
  70. Hola Jusafina sóc la Blanca, ja he mirat el vídeo i mà mà semb molt bonic i el peix de de sia trist Cuan les Avià deixat però a la casa es sentia enfadat perquè el peix necessita el seu àmbit i el bona es sentia bé Cuan estaba amb ell però Cuan Levia deixat es sentia tristesa però el va deixar parquet la pesadilla que va tindrà esnpensava que era veritat i el va deixar. Un petó i abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona reflexió, Blanca. Amb les respostes ben pensades i ben desenvolupades tot i que l'ortografia.... pot millorar molt, oi?
      Petonets,
      Josefina

      Elimina
  71. Bona tarda Puri, el video m'ha semblat interessant.
    M'he sentit com el peix, perquè està bé però tancat i es feliç quan el porta a l'aigua.
    EL senyor està trist i sol, però al final content quan ajuda al peix a ser feliç.
    Trobo a faltar als avis i als amics.
    Petons.
    Adèu.
    Atena Amate.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial, Atena! Bona reflexió! I, ànims que ja queda menys per a per a retrobar- te amb els avis i amb els amics/gues.
      Un petó gegant!🥰
      Puri

      Elimina
  72. Monse no pucfer les tebes activitats. LuisAngel.

    ResponElimina
  73. Hola Juli, Montse i Natali
    M'han agradat molt les vostres activitats, Juli ja he fet el code monkey fins el nivell 30, i també ja he fet les activitats d'angles. Fins aviat mestres.

    ResponElimina
  74. Hello, sóc el Marc. A mi no em funciona la pàgina d'English.

    ResponElimina
  75. Hola, sóc el Marc.
    Ja he fet els nivells de CODE MONKEY i de BEE BOT.
    M'ha agradat molt.

    ResponElimina
  76. Bon dia Juli,

    Soc la Lidia, a quin correu t'hem d'enviar la captura de pantalla del Code Monkey? Gràcies!

    Lidia Igbinosa

    ResponElimina
  77. Hola soc la Ariadna
    M'agradat el video.
    Si em sento com el peix.
    Perquè estem tancats a casa.
    El senyor esta content al principi, però quan s'adona de que esta tancat es posa trist.
    El peix esta tancat al principi de la història, però quan esta lliure al mar, s'il·lumina. Crec que es més feliç lliure.
    Trobo a faltar molt a la família i els amics.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Has fet una molt bona reflexió, Ariadna! I ànims que ja queda menys per a retrobar-te amb la família i els teus amics i amigues. Un petó gegant!🥰
      Puri

      Elimina
  78. Hola Josefina,
    el video es molt bonic,
    jo crec que ens pasa mes o meyns al mateix que al peix per que ell esta confinat en una peixera i nosaltres a casa.
    El peix te dret a estar al mar i ser lliure com que al final ho aconsegueix penso que es molt feliç.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bona reflexió, Xavi. Amb les respostes ben pensades i ben desenvolupades. I, no trobes a faltar res? Amics, família...
      Petonets,
      Josefina

      Elimina
  79. Hola a tothom!
    El vídeo del peixet m'ha agradat perquè l'me ha posat la felicitat del peix per davant de la seva, o sigui, ha sigut generós.
    En aquests moments m'ha fet pensar en el confinament però no m'he sentit identificat. Ara podem sortir i no em sento atrapat.
    El senyor és feliç perquè té un amic i pot estar amb ell, i el peix també és feliç perquè és lliure i també vol estar amb el senyor que l'estima.
    Aquests dies trobo a faltar la família, els amics, l'escola i les festes.
    Adeu!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Has fet molt bona reflexió, Jan. Amb les preguntes ben pensades, i les respostes ben desenvolupades i amb bona ortografia. Et felicito! I, ànims, que ja queda menys per a retrobar- te amb la família i els amics/gues. Per anar a festes i per tornar a l'escola... Encara falta una mica! Paciència!
      Puri🥰🥰

      Elimina
  80. Hola Josefina i Puri aqui teniu les respostes de el peix feliç
    1. a sigut vastent divertit, M'ha ma agradat vastant.
    2. si, amb l'oma, per qué trovo a faltar a la meva avia.
    3. esta alegra, anamorat, calmat i espantat. I el peix es ta alegra i feliç.
    4. Trovo a faltar a els meus avis , la meva tia , els meus gosos...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bona reflexió, Mar. Amb les respostes ben pensades i ben desenvolupades tot i que l'ortografia.... pot millorar, oi? Ja queda menys per poder retrobar-nos amb els que més estimem, tranquil·la!
      Petonets,
      Josefina

      Elimina
  81. qué t` ha semblat el video? molt guai
    et sents identificat amb algún dels personatges de la história ? si el peix perque es mes tranquil com creus que se sent el senyor al llarg de la historia? feliç quines coses trobes a faltar a quets dies? la escola els amics i el futbol

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona reflexió, Àlex. Ja queda menys per a fer totes aquestes coses, tranquil·l! Qui t'ho havia de dir que trobaries a faltar l'escola!!!
      Molts petonets.
      Josefina

      Elimina
  82. Hola Josefina.
    Aqui tens les respostes del peix feliç.
    1.Que t´ha semblat el video ? El video m´agradat molt
    2.Et sents identificat amb algun dels personatges de la historia ? Amb el peix,perque estem vivin una situació semblant en el confinament.
    3.Com creus que se sent el senyor al llarg de la historia i com es sent el peix ? Crec que el peix es sent enpresunat i el senyor pensa que el que esta fent esta be sense pensa com es sent el peix.
    4.Quines son les coses que tu trobes faltar a aquests dies ? Anar a pasejar sense restriccions.
    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Has fet una molt bona reflexió, Pau! I ànims que ja queda menys per poder passejar sense tantes restriccions.
      Molts petonets.
      Josefina.
      Pd/ No calia escriure les preguntes!!!

      Elimina
  83. Ed. valors: Si. Per exemple quant algu es burla de mi. em sento enfadat i trist.

    ResponElimina