dimarts, 2 de juny del 2020

Protagonistes de la setmana



Aquesta setmana, no en tenim un de protagonista, en tenim dos!!!

Voleu saber qui són?

Doncs un dels protagonistes és el Martí Caritg i,  de què ens parlarà?




Si, si! Del seu esport preferit! El futbol sala i el seu equip!


Fixeus-hi bé, potser hi veieu altres companys vostres!





L'altre protagonista de la setmana és el Luís Ángel que ens ha fet un vídeo parlant, sabeu de què? 



Doncs si, ho heu encertat, del llibre que s'està llegint!!!




De què anirà? 
Segur que ens ho explica i, fins i tot, potser ens engresquem també a llegir-lo nosaltres.




Molt bona feina als dos!!!







4 comentaris:

  1. Hola,
    m'han agradat molt els dos protagonistes!!! Son molt xulos.
    Molts petons i abraçades.
    Bet Ambros.

    ResponElimina
  2. Hola Marti i Luis Angel m'han agradat molt els vostres protagonistes.😜😜

    ResponElimina
  3. Hola Martí,
    M'ha agradat molt que expliquis sobre el nostre equip 1,2,3 Terrassa !!!
    Tinc moltes ganes de tornar a l'entrenament.

    Adéu 😀😉😊

    ResponElimina
  4. Hola Luís Ángel,
    M'ha agradat molt el teu llibre d'aventures, a mi també m'agraden els d'aventures. T'ha sortit molt bé el video.

    Adéu 😉😀

    ResponElimina